تفاهم ۱ میلیون دلاری برد پیت و همسر سابقش

کدخبر: ۳۴۳۲۲۱
اقتصادنیوز:​پس از مرگ جورج فلوید تظاهرات ضدنژادپرستی گسترده‌ای در سراسر ایالات متحده رخ داد. جورج فلوید یک مرد سیاهپوست بود که در حین دستگیری توسط نیرو‌های پلیس به علت برخورد خشن ماموران، جان باخت. اکنون برد پیت از ستاره‌های هالیوودی است که در واکنش به این ماجرا تصمیم گرفته است ۱ میلیون دلار هزینه کند.
تفاهم ۱ میلیون دلاری برد پیت و همسر سابقش

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاببرد پیت این مبلغ را صرف کمک به سازمان عدالت نژادی کرده است که سازمانی تخصصی برای کمک به مبارزه با نژادپرستی است.

این خبر تقریباً یک هفته پس از آن منتشر شد که همسر سابق پیت، جنیفر آنیستون نیز دقیقا ۱ میلیون دلار را به همین سازمان اهدا کرده بود؛ بنابراین می‌توان گفت: برد پیت و جنیفر انیستون تفاهمی ۱ میلیون دلاری دارند. با انتشار این خبر بسیاری از علاقه‌مندان به این دو ستاره هالیوودی می‌گویند دو احتمال اصلی وجود دارد: جنیفر آنیستون و برد پیت با هماهنگی یکدیگر این کمک را اهدا کرده اند یا برد پیت از همسر سابق خود الگو گرفته است.


برد پیت و آنیستون در سال ۲۰۰۰ در یک مراسم عروسی خصوصی در مالیبو ازدواج کردند. آن‌ها در سال ۲۰۰۵ از راه جدا شدند، اما طی ماه‌های اخیر روابط این دو نفر به شدت صمیمانه به نظر می‌رسد و می‌توان گفت: این برد پیت و جنیفر آنیستون این روز‌ها دوستان نزدیک یکدیگرند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید