«پوتین، مرد روئین‌تن»؛ راز مصونیت رئیس‌جمهور روسیه در مقابل کرونا

کدخبر: ۳۴۳۴۳۸
اقتصادنیوز؛ درحالی که بسیاری از مقام‌های ارشد روس به ویروس کووید۱۹ مبتلا شده‌اند، رئیس‌جمهور ولادیمیر پوتین تاکنون از ابتلا به ویروس کرونا مصون مانده است.
«پوتین، مرد روئین‌تن»؛ راز مصونیت رئیس‌جمهور روسیه در مقابل کرونا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا؛ به‌رغم این‌که شماری از مقام‌های کرملین به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهوری روسیه همچنان توانسته از ابتلا به این بیماری جان سالم به در ببرد. دلیل این امر البته آن است که پوتین با یک تونل سم‌پاشی از اطرافیانش جدا می‌شود، تونلی که هر کس که می‌خواهد در اقامتگاه شخصی رئیس کرملین با او دیدار کند باید از آن عبور کند.

تصاویر منتشرشده از رسانه‌های روسی نشان از آن دارد تمامی مقام‌های نظامی و سیاسی روسیه باید پیش از دیدار با پوتین، از درون یک تونل سمپاشی که از سه طرف ماده ضدعفونی کرده به آن‌ها اسپری می‌کند، عبور کنند. امری که سبب می‌شود حتی اگر ویروس کرونا روی سطوح لباس فرد هم باشد، پوششی ضدعفونی‌کننده رئیس‌جمهور را در برابر آن مصون می‌کند.

این تونل ساخته شرکت موتور تکنولوژیز است. رئیس این کارخانه گفت که روزی تیم ریاست‌جمهوری روسیه با او تماس گرفته و ازش خواستند که این دستگاه را در اسرع وقت در اقامتگاه پوتین که در حومه مسوک واقع است نصب کنند.

شماری از مقام‌های بلندپایه روس از جمله «دیمیتری پسکوف»، سخنگوی کرملین، به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید