تشریح آخرین وضعیت واریز سهمیه سوخت رانندگان حمل و نقل عمومی در خرداد ماه/ پرداخت وام به رانندگان تاکسی

کدخبر: ۳۴۳۵۶۴
اقتصادنیوز: ​ضامنی گفت: ما به التفاوت هزینه سوخت خرداد ماه رانندگان حمل و نقل عمومی پس از محاسبه در دهه ابتدایی تیر ماه واریز می‌شود.
تشریح آخرین وضعیت واریز سهمیه سوخت رانندگان حمل و نقل عمومی در خرداد ماه/ پرداخت وام به رانندگان تاکسی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، در تشریح آخرین وضعیت واریز سهمیه اعتباری سوخت رانندگان حوزه حمل و نقل عمومی در خرداد ماه گفت: در چند روز آینده محاسبه ریالی ما به التفاوت سهمیه سوخت رانندگان حوزه حمل و نقل عمومی در خرداد ماه انجام خواهد شد و‌ این اعتبار ریالی در ۱۰ روز ابتدایی تیر ماه به کارت بانکی رانندگان واریز می‌شود.

ضامنی ادامه داد: اعتبار فوق در تمامی کارت‌های بانکی رانندگان شارژ می‌شود و رانندگان‌ تنها در زمان سوختگیری می‌توانند از هر یک از کارت‌های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در جایگاه استفاده کنند.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در پاسخ به این سوال که آخرین وضعیت شماره گذاری تاکسی‌های صفر یورو ۴ به کجا رسید؟ گفت: اقدام‌ها از سوی ما انجام شده است و منتظر هستیم تا جلسه مدیران محیط زیست برگزار شود تا خروجی این جلسه مشخص شود.

ضامنی با اشاره به پرداخت وام به رانندگان تاکسی گفت: فرآیند پرداخت وام به رانندگان تاکسی در حال انجام است و پیامک آن برای رانندگان ارسال می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک