واکنش روسیه به گزارش ضدایرانی آژانس

کدخبر: ۳۴۳۵۸۶
اقتصادنیوز :نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی مستقر در وین تاکید کرد که هیچ دلیلی درباره بزرگ نمایی مسائل اخیر میان ایران و آژانس نیست.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، «میخائیل اولیانوف»، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در حساب توئیتری خود در ارتباط با گزارش ضدایرانی اخیر آژانس گفت: از اینکه هنوز تهران و دبیرخانه آژانس مسئله دسترسی به دو مکان در ایران را که مورد توجه آژانس قرار دارد حل نکرده‌اند، متاسف و نگران هستیم. اما هیچ دلیلی برای بزرگ کردن این مسئله وجود ندارد.

اولیانوف در توئیت دیگری نیز گفت: مایلیم یک بار دیگر تاکید کنیم که نیاز است ایران و دبیرخانه آژانس مسائل فعلی را فوری حل کنند.

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تازگی با انتشار گزارشی مغرضانه اتهاماتی را علیه ایران در نشست اخیر شورای حکام مطرح کرد و پس از این گزارش سه کشور اروپایی عضو برجام نیز با صدور بیانیه‌ای از گزارش مدیرکل آژانس حمایت کردند.

ایران با این حال با رد اتهامات مطرح شده از سوی مدیرکل آژانس، بر همکاری کامل خود بر اساس پادمان‌ها تاکید کرده و خواستار حفظ بی طرفی آژانس درباره پرونده هسته‌ای شده است. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید