در آستانه شکستن رکورد خرید فوتبالیست در جهان

کدخبر: ۳۴۴۴۸۹
اقتصاد نیوز:نشریه انگلیسی اکسپرس مدعی شده که باشگاه منچستریونایتد برای خرید پدیده باشگاه بارسلونا تصمیم عجیبی اتخاذ کرده است.
در آستانه شکستن رکورد خرید فوتبالیست در جهان

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، نشریه اکسپرس در گزارشی به تمایل شدید باشگاه منچستریونایتد برای خرید آنسو فاتی، مهاجم 18 ساله تیم فوتبال بارسلونا اشاره کرده است. این نشریه نوشته تمایل شیاطین سرخ به خرید بازیکن اسپانیایی بارسلونا به حدی است که حاضرند به خاطر او رکورد گران‌ترین خرید در فصل نقل و انتقالات تاریخ فوتبال را بشکنند.

ادعای عجیب «اکسپرس» درباره تصمیم منچستریونایتد برای خرید فاتی

طبق ادعای این روزنامه؛ منچستریونایتد برای خرید فاتی 17 ساله چاره‌ای جز پرداخت بند فسخ قرارداد او ندارد چون این تنها راهی بوده که باشگاه بارسلونا پیش روی تیم انگلیسی گذاشته و فسخ کردن قرارداد فاتی با بارسلونا هم 400 میلیون یورو هزینه دارد.

گویا با رسیدن فاتی به سن قانونی (18 سال) که 31 اکتبر (10 آبان) رخ می‌دهد، بند فسخ قرارداد او از 170 میلیون یورو به 400 میلیون یورو خواهد رسید. با این حال منچستریونایتد به جذب فاتی به چشم یک سرمایه‌گذاری بلند مدت و پشتوانه‌ای برای آینده نگاه می‌کند و به همین دلیل ممکن است که برای خرید او رکورد نقل و انتقالات را بشکند، رکوردی که در حال حاضر در اختیار نیمار و انتقال 222 میلیون یورویی او از بارسلونا به پاری‌سن‌ژرمن است.

از جانب بارسایی‌ها، فاتی بازیکنی غیرقابل فروش است و به همین دلیل او برای پیوستن به تیمی دیگر، به فرض اینکه خودش بخواهد، گزینه‌ای جز پرداخت شدن غرامت فسخ قراردادش ندارد. فاتی با وجود عملکرد خوبش در ابتدای فصل، در ترکیب اصلی بارسلونا جایی ندارد اما باشگاه به او چشم پشتوانه‌ای برای آینده نگاه می‌کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید