​بازگشت «بتمن» پس از ۳۱ سال

کدخبر: ۳۴۴۶۲۵
اقتصاد نیوز: مایکل کیتون، بازیگر نامزد اسکار برای بازی مجدد در نقش بتمن مشغول مذاکره با کمپانی برادران وارنر است.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از مهر، کیتون که پیش از این در فیلم‌های «بتمن» و «بتمن بازمی‌گردد» ساخته «تیم برتون» در نقش این شخصیت ابرقهرمانی بازی کرده بود در حال مذاکره با کمپانی برادران وارنر است تا در فیلم جدید «فِلَش» بار دیگر در این نقش ظاهر شود. 

در این فیلم جدید که «اندی موسکیتی» کارگردانی آن را بر عهده داشته است، ازرا میلر برای بازی در نقش «فِلَش» انتخاب شده است. 

مایکل کیتون پیش از بازی در فیلم «بتمن» (۱۹۸۹) بیشتر به عنوان یک بازیگر کمدی شناخته می‌شد که پس از درخشش در این فیلم در دنباله آن با عنوان «بتمن بازمی‌گردد» (۱۹۹۲) نیز مقابل دوربین تیم برتون رفت.

فیلم جدید «فِلَش» قرار است دو فیلم بتمن که «جوئل شوماخر» کارگردانی کرده بود را نادیده بگیرد و در واقع ادامه‌ای بر فیلم «بتمن بازمی‌گردد» باشد. 

«کیتون» در سال ۲۰۱۴ نیز در فیلم برنده اسکار «بِردمن» ساخته «الخاندرو گونزالز ایناریتو» در نقش بازیگری ظاهر شد که پیش از این در فیلم‌های ابرقهرمانی بازی می‌کرده است. این نقش برای «کیتون» نامزدی بهترین بازیگر مرد در جوایز اسکار را به ارمغان آورد. 

پس از کناره‌گیری بن افلک از بازی در نقش «بتمن»، رابرت پتینسون به صورت رسمی به عنوان بازیگر نقش بتمن در فیلمی به کارگردانی «مت ریوز» انتخاب شده است. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید