روایت رییس کمیته ملی پارالمپیک از فوت «سیامندرحمان»؛

شوکِ خبریِ مرگِ یک قهرمان

کدخبر: ۳۴۴۶۳۶
اقتصادنیوز؛ «محمود خسروی‌وفا» رییس کمیته ملی پارالمپیک گفت: «سیامند رحمان» شخصیتی منحصر به فرد و پدیده‌ای در ورزش ایران و جهان بود که مرگش باعث شوک خبری شد.
شوکِ خبریِ مرگِ یک قهرمان

«سیامند رحمان» درگذشت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا؛ «محمود خسروی‌وفا» رییس کمیته ملی پارالمپیک روز سه‌شنبه در آیین گشایش تالار مشاهیر ورزش کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فوت «سیامند رحمان» قویترین پارالمپین ایران و جهان یک شوک خبری بود. سیامند پدیده الهی، کُرد و و از هموطنان اهل تسنن و محب اهل بیت بود.

وی با اشاره به توانمندی این ورزشکار افزود: در ۱۰۰ سال آینده در بعد فنی همچین پدیده‌ای مانند او تکرار نخواهد شد.

رییس کمیته پارالمپیک ادامه داد: سیامند می‌توانست تا سه دوره دیگر در پارالمپیک‌ها شرکت کند که ناگهان در خواب از بین ما رفت.

خسروی وفا با اشاره به ضرورت زنده‌نگه داشتن یاد بزرگان ورزش ایران تصریح کرد: از «پیروز حناچی» شهردار تهران خواهشمندم که پارالمپیک را هم در محیط شهری ببیند.

تالار مشاهیر با حضور «علی‌اصغر مونسان» وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی، «مصطفی هاشمی‌طبا» رییس سابق کمیته، «سیدرضا صالحی‌امیری» رییس کمیته ملی المپیک، «مسعود سلطانی‌فر» وزیر ورزش و جوانان، «محمود خسروی‌وفا» رییس کمیته ملی پارالمپیک، «پیروز حناچی» شهردار تهران و مسوولان بلندپایه ورزش امروز (سه‌شنبه) به بهره‌برداری رسید.

خسروی‌وفا: مرگ سیامند شوک خبری بود

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید