تبعید در انتظار اخلال‌گران نظم و امنیت

کدخبر: ۳۴۴۶۹۴
اقتصادنیوز :‌رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: با توجه به حساسیت دستگاه قضایی استان نسبت به حفظ آرامش، امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی و نیروهای نظامی و انتظامی است و قطعاً مجازات سنگین و بازدارنده‌ای در انتظار اخلال‌گران نظم و امنیت خواهد بود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس ، ناصر عتباتی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به حساسیت دستگاه قضایی استان نسبت به حفظ آرامش، امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی و نیروهای نظامی و انتظامی است و قطعاً مجازات سنگین و بازدارنده‌ای در انتظار اخلال‌گران نظم و امنیت خواهد بود.

وی افزود: به منظور حفظ شأن و جایگاه شهر ولایی و حسینی دارالارشاد «اردبیل» افراد قانون‌شکن و هنجارشکن که با ایجاد نزاع و درگیری بخواهند سیمای معنوی شهر را خدشه دار کنند علاوه بر مجازات قانونی از جمله حبس، منع اقامت و تبعید به شهرهای دیگر برای این افراد صادر خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل از عموم خانواده‌ها خواست نسبت مراودات اجتماعی در رفتارهای فرزندان خود نظارت‌های دقیق داشته باشند تا از بروز مسایل و مشکلات که گاهاً جبران‌ناپذیر است خودداری شود.

وی در پایان از رؤسا و دادستان‌های حوزه های قضایی استان خواست تا در صورت وصول گزارشات نهادهای نظامی و انتظامی و نیز گزارشات مردمی مبنی بر اخلال در نظم و امنیت در سریع‌ترین زمان ممکن ورود پیدا کرده و خارج از نوبت به این گونه پرونده‌ها رسیدگی کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید