​قیمت آیفون ۱۲ چند؟

کدخبر: ۳۴۴۷۰۳
اقتصاد نیوز:این گزارش به قیمت و مشخصات احتمالی گوشی‌های جدید اپل، سری آیفون ۱۲، که قرار است در پاییز ۲۰۲۰ عرضه شود، می‌پردازد.
​قیمت آیفون ۱۲ چند؟

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از زومیت، بر اساس گزارش‌های منتشر شده طراحی وب سایت toms guide، نسل جدید گوشی‌های اپل که سری آیفون ۱۲ نام خواهند گرفت، قرار است در پاییز سال جاری میلادی ۲۰۲۰ معرفی و روانه بازارهای جهانی شوند.

بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری پیشتر نیز برآورد و اعلام کرده بودند که سری جدید گوشی های اپل یعنی آیفون ۱۲ شاهد و میزبان بیشترین تغییر و تحولات خطوط تولید این شرکت در سال های گذشته خواهند بود؛ چراکه تمامی مدل های معرفی و عرضه شده به قابلیت پشتیبانی از نسل پنجم شبکه اینترنت همراه موضوع به شبکه ۵G، پردازنده قدرتمندی تحت عنوان A۱۴ Bionic و همچنین به دوربین بزرگ و نمایشگرهای با کیفیت ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهند بود.

با اینکه شایعات پیشین حاکی از تاخیر در عرضه این سری جدید از گوشی های آیفون بود اما این گزارش به طور مختصر سر به جزئیات و مشخصات پیش بینی شده این محصولات جدید، سری آیفون ۱۲، می‌پردازد.

بر اساس این گزارش، آیفون ۱۲ در ۴ مدل معرفی و عرضه خواهد شد که اندازه صفحه نمایش و قیمت آنها به شرح زیر خواهد بود:

آیفون ۱۲ با نمایشگر ۵.۴ اینچی با قیمت پایه ۶۴۹ دلار

آیفون ۱۲ مکس با نمایشگر ۶.۱ اینچی با قیمت پایه ۷۴۹ دلار

آیفون ۱۲ پرو با نمایشگر ۶.۱ اینچی با قیمت پایه ۹۹۹ دلار

آیفون ۱۲ پرو مکس با نمایشگر ۶.۷ اینچی با قیمت پایه یک هزار و ۹۹ دلار

همچنین هر چهار مدل از سری گوشی‌های آیفون ۱۲ قرار است به قابلیت‌پشتیبانی از نسل پنجم شبکه اینترنت همراه موسوم به شبکه ۵G و صفحه نمایش های اولد OLED مجهز باشند تا به نیازهای جدید کاربران در جهان پاسخ داده و موجب جلب رضایت و توجه آنها شود.

همچنین برآورد می‌شود که شکل ظاهری و طراحی گوشی‌های جدید اپل اندکی تغییر کرده و شباهت بیشتری به لبه‌های تخت و صاف سری آیفون ۵ و مربعی شکل پیدا کند. آنها همچنین پیش بینی کردند که بریدگی بالای صفحه موسوم به Notch در گوشی‌های آیفون ۱۲ بسیار کوچکتر از نسل‌های قبل از آن یعنی سری آیفون ۱۰ و ۱۱ خواهد بود.

از دیگر مشخصات سری جدید گوشی‌های آیفون می‌توان به بهره‌مندی از پردازنده قدرتمند A۱۴ Bionic  و سنسور LiDAR sensor در آیفون ۱۲ پرو اشاره کرد.

جدول زیر به وضوح قیمت و سایر مشخصات هر چهار مدل از گوشی‌های جدید سری آیفون ۱۲ را ذکر کرده است:

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید