فائوچی با رئیس‌جمهور مخالفت کرد؛

رد ادعای ترامپ توسط مقام ارشد کاخ‌سفید

کدخبر: ۳۴۴۸۸۱
اقتصادنیوز؛ «آنتونی فائوچی» رئیس مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا در جلسه کنگره این کشور با اظهارات دونالد ترامپ درباره لزوم کم کردن تست کرونا مخالفت کرد.
رد ادعای ترامپ توسط مقام ارشد کاخ‌سفید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛  «آنتونی فائوچی» رئیس مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا در مخالفت با سخنان رئیس‌جمهور این کشور درباره کم کردن گرفتن تست کرونا اظهارنظر کرد.

به نوشته «ان‌بی‌سی نیوز»، این عضو ارشد کارگروه کرونای کاخ سفید در جلسه استماع کمیته انرژی و تجاری مجلس نمایندگان آمریکا با سوالی درباره اظهارنظر رئیس‌جمهور این کشور درباره لزوم کم کردن میزان تست ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا مواجه شد.

رئیس‌جمهور آمریکا در تجمع انتخاباتی اخیرش در شهر «تالسا» گفته بود: «گرفتن تست (ابتلا به کرونا) یک شمشیر دو لبه است...وقتی شما تست را در سطوحی بالا انجام می‌دهید، تعداد بیشتری از افراد (مبتلا) خواهیم داشت به خاطر همین من از افرادم خواستم لطفا میزان تست گرفتن را کم کنید».

فائوچی در پاسخ به سوال یک نماینده کنگره آمریکا درباره این اظهارنظر ترامپ گفت: «به هیچ کدام از ماها تاکنون گفته نشده که میزان تست گرفتن را کم کنیم و این یک واقعیت است. ما تست‌های بیشتری خواهیم گرفت».

رئیس مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا افزود: «کاملا برعکس است ما قرار است تست‌های بیشتری بگیریم نه اینکه تست را کمتر کنیم».

فائوچی پیش از این هم اظهارنظرهای در رد مواضع دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در رابطه با نحوه مقابله با شیوع ویروس کرونا کرده بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید