سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد؛

آخرین آمار کرونا در ایران؛ افزایش شمار مبتلایان و قربانیان روزانه/ 5 استان در وضعیت قرمز

کدخبر: ۳۴۵۷۲۹
اقتصادنیوز؛ بر اساس اعلام سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت شمار مبتلایان روزانه کرونا به 2489 نفر و تعداد قربانیان آن به 144 تن افزایش یافته است و استانهای خوزستان، کردستان، آذربایجان غربی، هرمزگان و کرمانشاه در وضعیت قرمز قرار دارند.
آخرین آمار کرونا در ایران؛ افزایش شمار مبتلایان و قربانیان روزانه/ 5 استان در وضعیت قرمز

به گزارش اقتصادنیوز؛ سیما سادات لاری روز یکشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز ( ۸ تیر ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۸۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۴۰۶ مورد بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور ۲۲۲ هزار و ۶۶۹ رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته،۱۴۴ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری تاکنون به ۱۰ هزار و ۵۰۸ نفر رسید.

معاون وزیر بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون ۱۸۳ هزار و ۳۱۰ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۲۹۴۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری بیان کرد: تاکنون یک میلیون و ۶۱۰ هزار و ۸۶۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: استانهای خوزستان، کردستان، آذربایجان غربی، هرمزگان و کرمانشاه در وضعیت قرمز و استانهای بوشهر، ایلام، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی در وضعیت هشدار قرار دارند. 

کرونا جان ۱۴۴ نفر دیگر را در ایران گرفت

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید