تمام کارمندان یک بانک‌ گنبدکاووس کرونا گرفتند

کدخبر: ۳۴۶۰۲۳
اقتصادنیوز :‌یک بانک در شهرستان گنبد کاووس به دلیل ابتلای همه کارمندان آن به ویروس کرونا تعطیل شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ،علی‌اکبر برآبادی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری گنبدکاووس روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا صحت این خبر را تایید کرد.

به گزارش ایرنا جدی نگرفتن هشدارهای بهداشتی و رعایت‌نکردن فاصله‌گذاری اجتماعی موجب افزایش آمار مبتلایان به کرونا و اعمال محدودیت‌های بیشتر در گنبدکاووس شده است بطوریکه امروز دوشنبه نشست فوق العاده ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان شرقی استان گلستان برگزار شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس در این جلسه با ابراز نگرانی از روند رو به رشد افراد مبتلا به کرونا در شهرستان گفت که ظرفیت تخت‌های بیمارستانی بیماران کرونایی در گنبد تکمیل شد.

همچنین رییس تامین اجتماعی گنبدکاووس از شلوغی کارگزاری‌ این شهرستان اظهار نگرانی کرد و از مردم خواست در روزهای شیوع بیشتر کرونا، از تجمع در این گونه مراکز خودداری کرده و از خدمات اینترنتی غیرحضوری استفاده کنند.

عبدالجلیل واحدی اظهار داشت: عده‌ای از شهروندان برای پرداخت حق بیمه، تمدید دفترچه، پرینت فیش حقوقی و موارد مشابه دیگر به کارگزاری‌های تامین اجتماعی مراجعه می‌کنند در حالی که تمام این خدمات با استفاده از اینترنت قابل دریافت و انجام است. 

شهرهای شرق گلستان روزهای سختی را از لحاظ شیوع مجدد کرونا می‌گذرانند و به دلیل کم‌توجهی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مسوولان برخی محدودیت‌ها مانند جلوگیری از برگزاری مراسم‌ عزا و عروسی را اعمال کردند.

استاندار گلستان یکی از دلایل افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در شهرهای شرق گلستان را رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و شرکت در مجالس و عزا و عروسی عنوان کرد و گفت: تنها راه مقابله با این ویروس و پیشگیری و کنترل آن، رعایت توصیه‌های بهداشتی از جمله ماسک زدن، شستن دست‌ها و شرکت نکردن در مراسم‌ و تجمعات بویژه در شهرستان‌های با وضعیت قرمز بیماری کرونا است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس نیز می گوید: مردم این شهرستان کرونا را جدی نمی‌گیرند و بدون توجه به هشدارهای پی در پی مسوولان بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا شهرستان بدون استفاده از ماسک و با تراکم بالا در فروشگاه، مراکز خرید و بانک‌ها تردد می‌کنند.

دکتر فرهاد بدیعی افزود: اکنون علاوه بر چهار بیمارستان دولتی و بیمارستان تامین اجتماعی از ظرفیت ۲ بیمارستان بخش خصوصی این شهرستان هم برای بستری و درمان مبتلایان به کرونا استفاده می‌شود.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز دوشنبه گفت: تاکنون ۲۲۵ هزار و ۲۰۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۶۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۰ هزار و ۶۷۰ نفر رسید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید