ناراحتی هاشمی رفسنجانی از نامه خوئینی‌ها به رهبری

کدخبر: ۳۴۶۰۷۲
یک مقام مسوول عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: نامه اخیر موسوی خوئینی‌ها به رهبر انقلاب خلاف وحدت و انسجام ملی است و کار غلطی بود.
ناراحتی هاشمی رفسنجانی از نامه خوئینی‌ها به رهبری

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از آنا، محمد هاشمی رفسنجانی، درباره نامه اخیر موسوی خوئینی‌ها به رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: وقتی واکنش‌های صورت گرفته به این نامه را می‌خواندم، یاد مناظرات انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۶ افتادم که در آنجا کاندیداها به یکدیگر اتهام می‌زدند و دستاوردهای نظام را زیرسؤال می‌بردند؛ بنابراین چنین اظهاراتی دستاوردهای نظام را زیرسؤال خواهد برد و به نفع نظام نیست.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: اگر افتخاری در نظام جمهوری اسلامی است، متعلق به همه هست و اگر هم مشکلی وجود دارد باید همه با هم تلاش کنیم تا مشکلات حل شوند، نه اینکه خود را بی‌گناه جلوه دهیم و مشکلات را به گردن دیگری بیندازیم.

هاشمی رفسنجانی با بیان این مطلب که نامه اخیر موسوی خوئینی‌ها و واکنش‌ها به این نامه فضا را برای دخالت و سوءاستفاده دشمنان نظام فراهم می‌کند، یادآور شد: این‌گونه اقدامات مردم را مأیوس و دشمنان را شاد می‌کند.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی دستاوردهای بسیاری داشته و نباید کاری کرد که این دستاوردها نادیده گرفته شود. همچنین در شرایط کنونی همه مسئولان باید پاسخگو باشند و هیچ‌کس نمی‌تواند از زیربار مسئولیت خود شانه خالی کند.

به گفته این فعال سیاسی اصلاح‌طلب؛ مسئولان باید مراقب باشند تا اشتباهی که موسوی خوئینی‌ها انجام داده است را تکرار نکنند و نیز باید حواسشان باشد تا کار غلط را از مسیر غلط جواب ندهند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید