بی احترامی ترامپ به مخالفان هم حزبی اش!

کدخبر: ۳۴۶۱۰۴
اقتصادنیوز: رییس جمهوری آمریکا مخالفانش در حزب جمهوری‌خواه را مورد هجمه قرار داد و آنها را احمق خواند.
بی احترامی ترامپ به مخالفان هم حزبی اش!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا: دونالد ترامپ دوشنبه شب در توئیتی نوشت: میزان محبوبیت رییس جمهوری ترامپ در حزب جمهوری‌خواه ۹۵ درصد است. تصور می‌کنم پنج درصد باقیمانده کسانی هستند که یا فقط اسمشان جمهوری‌خواه است یا افراد احمقی هستند که نمی‌خواهند قضات و دیوان عالی فوق‌العاده، ارتش قدرتمند و جدید، دسترسی کهنه‌سربازان به خدمات مراقبتی، حفاظت از متمم قانون اساسی، مقررات‌زدایی گسترده، زندگی و چیزهای دیگری را شاهد باشند.
در حالی که ترامپ مدعی است که میزان محبوبیت وی در حزب جمهوری‌خواه بالاست، نظرسنجی‌های سراسری نشان می‌دهد که مقبولیت وی در آمریکا کاهش یافته و رای‌دهندگان به رقیب انتخاباتی وی «جو بایدن» دموکرات گرایش یافته‌اند.
نظرسنجی جدید NPR، PBS و موریست حاکی است که محبوبیت ترامپ ۴۰ درصد است اما نارضایتی از وی به ۵۸ درصد رسیده که یک رکورد به شمار می‌آید.
بنا بر این نظرسنجی، ۴۹ درصد رأی‌دهندگان «قویاً ناراضی» هستند که چنین آماری تا پیش از این در مورد ترامپ وجود نداشت.
همچنین محبوبیت جو بایدن در میان رأی‌دهندگان ۵۲ درصد اعلام شده است.
علاوه بر این، نتایج یک نظرسنجی جدید دیگر نشان می‌دهد که بحران کرونا به کاهش قابل توجه اعتماد اروپایی‌ها به نقش رهبری آمریکا در جهان منجر شده است.
بیش از ۶۰ درصد پاسخ دهندگان به این نظرسنجی در کشورهای آلمان، فرانسه، اسپانیا، دانمارک و پرتغال گفته‌اند اعتمادی به آمریکا ندارند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید