جانباخته حادثه آتش سوزی کلینیک سینا تحویل خانواده‌ها شدند

کدخبر: ۳۴۶۵۰۶
اقتصادنیوز :‌ مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: از ۱۹ جسد حادثه آتش سوزی کلینیک سینا که جهت تعیین علت فوت به پزشکی قانونی ارجاع شده بود، تاکنون ۱۴ جسد تحویل خانواده‌ها شده که برای احراز هویت آنها نیازی به آزمایشات ژنتیک نبود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ، مهدی فروزش روز چهارشنبه با بیان این مطلب افزود: تمامی ۱۹ جسد از جانباختگان حادثه آتش سوزی شب گذشته در کلینیک سینا اطهر در خیابان شریعتی تهران (۱۵ نفرزن و ۴ نفر مرد) که به مرکز تشخیصی وآزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران واقع در کهریزک ارجاع شده بود با تلاش کارشناسان پزشکی قانونی شناسایی و تعیین علت فوت شدند و جواز دفن هم صادر شد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران همچنین گفت: از این تعداد تاکنون ۱۴ جسد با دستور مقام قضایی تحویل بستگان درجه اول شده و بستگان پنج تن دیگر هم جهت تحویل به پزشکی قانونی مراجعه نکرده اند.

وی عنوان کرد: ۱۷ تن از جانباختگان، کادر درمان و دو نفر از مراجعین به کلینیک بودند.

به گزارش ایرنا، حادثه آتش‌سوزی و انفجار کلینیک سینا اطهر در خیابان شریعتی تهران به مرگ ۱۹ نفر و مصدومیت ۱۴ نفر منجر شد.

مهار این آتش‌سوزی با استفاده از تجهیزات جدید آتش‌نشانی از جمله نردبان‌های بلند و در سایه تجربه و ایثار آتش‌نشانان، حدود دو ساعت به طول انجامید و با وجود دو مورد انفجار در دقایق اولیه، از سرایت آتش به سایر ساختمان‌های منطقه جلوگیری شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید