اظهارات متناقض درباره مالکیت کلینیک سینا؟/ شناسایی مالک اصلی+سند

کدخبر: ۳۴۷۳۰۰
اقتصادنیوز: شهردار منطقه یک می گوید ۱۲ پزشک مالک کلینیک ناایمن سینا مهر هستند اما اسناد اقتصادنیوز نشان می دهد مالک این ملک بانک سامان شعبه آفریقا است .
اظهارات متناقض درباره مالکیت کلینیک سینا؟/ شناسایی مالک اصلی+سند

به گزارش اقتصادنیوز ،صبح امروز در صحن شورای شهر تهران 3 گزارش از حادثه آتش سوزی کلینیک سینا ارائه شد . حجت نظری درجریان بررسی این سه گزارش به طرح پرسش هایی در این زمینه پرداخت و گفت : چند پرسش باید پاسخ داده شود. نکته اول، مالک یا مالکین تکلیفشان باید روشن شود. من در بررسی اسناد متوجه شدم که مالکیت برای بانک است. و باید مشخص شود در آن اتفاق چه نقش، و چه میزان قصوری مالک یا مالکین داشته اند؟

وی ادامه داد:  سهم شهرداری از این قصور چقدر است؟ آیا رای ماده ۱۰۰ دارد یا خیر؟ و اگر دارد، چرا اجرا نشده است؟ اینکه سهم وزارت کار، و وزارت بهداشت در این حادثه چقدر است ؟

نظری افزود: به نظر من باید به این مهم توجه کنیم، که در مواقع بحران خیلی از وقت ها  پیش می آید که شاهد این هستیم، دستگاه‌های مختلف تقصیر را گردن دیگری می اندازند .

وی ادامه داد:  من خواهش دارم، یک بار برای همیشه، ما به عنوان نمایندگان شهروندان تهرانی این مهم را به سرانجام برسانیم. و هر میزان که گردن ما قصور هست، بپذیریم. و یا حتی در هر کدام از بخش‌های دولتی و عمومی را مشخص کنیم، و به اطلاع مردم برسانیم. و این انتظار به حق مردم است، و مردم از ما انتظار دارند که با شهروندان تهرانی صادق باشیم. جان مردم قطعاً چیزی است که غیر قابل جبران است. امیدوارم تلاش کنیم دیگر از این اتفاقات رخ ندهد.

اما حمید موسوی شهردار منطقه یک در توضیح مالکیت ساختمان کلینیک سینا مهر ، گفت: در زمان صدور پروانه ملک، پروانه ساختمانی به نام آقای ذوالفقاری صادر شد.

شهردار منطقه یک تهران افزود: در زمان بروز حادثه انفجار در کلینیک سینا مهر، تملک این ملک در اختیار ۱۲ نفر از پزشکان همان مجموعه بود.

موسوی ادامه داد: به دلیل مراودات و مسائل مالی این ملک در زمان حادثه در رهن یکی از بانک‌های خصوصی کشور در شعبه بلوار آفریقا بود و مطرح شدن مسائلی با این مضمون که مالک ملک بانک بوده صحیح نیست.

 اما اسناد این ملک نشان می دهد مالک آن بانک سامان شعبه آفریقا بوده است.

13

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید