فرمانده نیروی دریایی سپاه:

جنوب ایران کاملا مسلح است

کدخبر: ۳۴۷۳۴۷
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: تمام ساحل ما مسلح است و تمام شهرهای زیرزمینی ارتش و سپاه با کاربردهای مختلف دفاعی در تمام ساحل جنوب گسترده شده‌اند، ساحل هم کاملاً مسلح است و این را شعار نمی‌ دهیم.
جنوب ایران کاملا مسلح است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سردار دریادار علیرضا تنگسیری افزود: شهرهای شناوری موشک‌انداز داریم و هر زمانی که بزرگواران ما صلاح ببینند، آن را به نمایش خواهیم گذاشت. دشمن ما می‎داند که در کل ساحل خلیج‌فارس و مکران شهرهای زیرزمینی در مجموعه ارتش و سپاه وجود دارد، اما اطلاعاتش دقیق نیست؛ اما حالا چیز دیگری که به یقین می ‌گویم، این است که ما در خلیج‌فارس و دریای عمان همه جا هستیم، هرجایی که حتی فکر آن را هم نمی‎کنید. ما کابوس شما هستیم.

وی ادامه داد: برای نمونه، فقط اشاره کنم که ما بسیج دریایی را تشکیل دادیم. در طول خط ساحلی دو هزار و 200 کیلومتر‌ـ که این غیر از ساحل جزایر است‌ـ بسیج دریایی مستقر است و تا امروز 428 ناوگروه با بیش از 23 هزار نفر نیرو سازمان‌دهی شده‎اند. هر ناوگروه در تعریفی که برای بسیج دریایی شده ممکن است شامل 45 فروند، 10 فروند لنج یا ترکیبی از این دو باشد.

تنگسیری گفت: از طرفی، اشراف اطلاعاتی کاملی را در خلیج‌فارس داریم. هر ناوی از ابتدای ورودش از تنگه هرمز که وارد می‎شود تا انتهای خروجش، دقیقاً ما می‎دانیم کجاست، چه می‌ کند و زیر دید و تیرهای دقیق و مستقیم ما هستند. این شعار نیست. موشک‎های ما برد بالایی دارند و در آینده منتظر خبرهای جدید از موشک‎های برد بلند و شناورهایی که تصور آن را هم نمی‌کنند، باشند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید