دستور رئیسی در مورد حادثه نطنز

کدخبر: ۳۴۷۴۶۱
رئیس قوه قضاییه اعلام کرد که در مورد حادثه نطنز و حادثه کلینیک سینا، به سازمان قضائی نیروهای مسلح، سازمان بازرسی و دادستانی گفته که مدیران مقصر مورد مواخذه قرار گیرند.
دستور رئیسی در مورد حادثه نطنز

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، گزارش‌های اولیه مراجع قضائی درباره حادثه انفجار در کلینیک سینا اطهر و نطنز، در جلسه شورای عالی قضائی قرائت شد.

ابراهیم رئیسی در جلسه شورای عالی قضائی، در واکنش به گزارشهای مطرح شده در جلسه امروز درباره کوتاهی برخی مسئولان در انجام وظایف قانونی خود در حادثه مرکز پزشکی سینا و حادثه نطنز گفت: سیاست قطعی دستگاه قضایی پیگیری و مواخذه مسئولی است که به وظایف خود عمل نکرده است.

وی ادامه داد: به سازمان قضائی نیروهای مسلح، سازمان بازرسی و دادستانی گفته‌ام که طبق قانون باید مدیرانی که به مسئولیت خود عمل نکرده‌اند را مواخذه کنند.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه گاهی ترک فعل ها از انجام برخی اقدامان پر ضررتر است گفت: عدم مدیریت بازار و نوسان قیمتها مردم را آزرده کرده است.برای ایجاد ثبات در بازار نیاز به کار جهادی و طرح جامع اقتصادی داریم. بی انضباطی مالی به کشور آسیب میزند؛ نباید منابع کشور در اختیار افراد بی صلاحیتی قرار بگیرد که به تعهدات خود عمل نمی‌کنند.

رئیسی تأکید کرد: هم به تخلفات ارزی صادرکنندگان و واردکنندگان متخلف باید رسیدگی شود و هم نام آنها باید افشا شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید