در مصاحبه با سی‌بی‌اس مطرح شد؛

روایت بولتون از وقت‌گذرانی نامتعارف دونالدترامپ

کدخبر: ۳۴۷۴۷۵
اقتصادنیوز؛ جان بولتون، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا که به تازگی کتاب خاطرات دوران حضورش در کاخ سفید برای «دونالد ترامپ» دردسرساز شده، در مصاحبه با سی‌بی‌اس درباره میزان وقت‌گذرانی رئیس‌جمهور آمریکا مقابل تلویزیون سخن گفت.
روایت بولتون از وقت‌گذرانی نامتعارف دونالدترامپ

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛ جان بولتون در مصاحبه با یکی از برنامه‌های شبکه آمریکایی «سی‌بی‌اس» گفت: فکر می‌کنم ترکیبی از تلویزیون و گوش دادن به افرادی خارج از دولت که به دلایلی به آن‌ها اعتماد دارد. فکر کنم اگر کسی میزان زمانی که وی واقعاً در دفتر بیضی (دفتر کار ترامپ) و زمانی را که در اتاق غذاخوری‌ خصوصی‌اش (جایی که به گفته بولتون ترامپ در آن اخبار تلویزیون را تماشا می‌کند) می‌گذراند اندازه بگیرد، آمار جالبی به دست بیاید.

بولتون: ترامپ بیشتر از این که در دفتر کارش باشد مقابل تلویزیون است

بولتون در بخشی دیگر از این گفت‌وگو، از دادن پاسخ واضح به این پرسش که آیا با اطلاعاتی مبنی بر این که مقامات روسیه به نیروهای وابسته به طالبان برای کشتن نظامیان آمریکایی حاضر در افغانستان پاداش می‌دهند، روبرو شده بود یا خیر، سرباز زد.

وی گفت: درباره چیزهایی که از طریق اطلاعات دریافتی می‌دانم یا نمی‌دانم اظهارنظر نخواهم کرد. در مصاحبه‌های بیشماری که انجام داده‌ام گفته‌ام که قصد ندارم اطلاعات طبقه‌بندی شده را فاش کنم. این مسئله‌ای است که از قبل هم در خصوص آن با رئیس‌جمهور که تلاش می‌کند از این طریق، کتابم را سرکوب کند، در جدال هستم.

شبکه خبری سی‌ان‌ان دیروز گزارش داد رئیس جمهور آمریکا برای بازی گلف به ایالت ویرجینیا سفر کرده است. خبرنگار این شبکه که در پیامی توئیتری این مطلب را عنوان می‌کرد، نوشت این سیصد و شصت و ششمین بار در دوران ریاست جمهوری ترامپ است که وی به یکی از املاک خصوصی خود می‌رود که در این بین دویست و هفتاد و چهار بار آن سفر به یکی از زمین‌های گلف خود بوده است.

این خبرنگار در ادامه اضافه کرد: «این بدان معناست که ترامپ بیش از یک سال از دوران ریاست جمهوری خود تاکنون را در یکی از املاک خصوصی سپری کرده است.»

سفر وی به زمین گلف در ویرجینیا در حالی صورت می‌گیرد که شیوع ویروس کرونا در آمریکا بار دیگر اوج گرفته است. 

طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به ۱۲۹ هزار و ۹۴۶ نفر رسید.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در شبانه‌روز گذشته شمار کلی مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به دو میلیون و ۸۸۸ هزار و ۵۸۵ نفر افزایش یافت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید