آیت الله نوری همدانی:

مردم روحانیونی که به کار حکومتی مشغول‌اند را می‌بینند/ اکثر طلاب وضع اقتصادی مناسبی ندارند

کدخبر: ۳۴۷۴۸۳
اقتصادنیوز؛ حسین نوری همدانی، وضعیت اقتصادی و معیشت مردم و خصوصا طلاب را نگران کننده توصیف کرد و گفت: ما در حد توان کمک می کنیم، ولی باید مشکل اساسی حل شود.
 مردم روحانیونی که به کار حکومتی  مشغول‌اند را می‌بینند/ اکثر طلاب وضع اقتصادی مناسبی ندارند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از حوزه نیوز؛ آیت الله نوری همدانیدر دیدار آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در سخنانی از خدمات چشمگیر و جهادی آیت الله اعرافی در سال‌های مدیریت حوزه تشکر و نکاتی را برای دوره جدیدمدیریت وی متذکر شد.

به نوشته  وی بیان کرد: حوزه علمیه در سال های بعد انقلاب و خصوصا در سال های اخیر،تحول چشم گیری داشته و باید برای رسیدن به حدکامل آن تلاش کرد و زحمات آیت الله اعرافی بسیار ارزشمند بود و من از ایشان تشکر می کنم.

این مرجع تقلید، پیشرفت حوزه را در سال های اخیرخوب توصیف کرد و گفت: باهمه این پیشرفت با نقطه مطلوب فاصله داریم و باید تلاش کرد و همه باید به مدیریت حوزه کمک کنند.

وی آیت الله اعرافی را شخصیتی ممتاز، مخلص، توانمند و پرتلاش دانست و بیان کرد: تلاش طلاب درحوادث غیر مترقبه خصوصا سیل سال گذشته و بیماری کرونا بسیار خوب بود و از آنان تشکر می‌کنم.

آیت الله نوری همدانی، وضعیت اقتصادی و معیشت مردم و خصوصا طلاب را نگران کننده توصیف کرد و گفت: ما در حدتوان کمک می کنیم، ولی باید مشکل اساسی حل شود، مردم عده ای از روحانیون را می بینند که مشغول کارحکومتی و اداری هستند و وضع تقریبا مناسبی دارند، اینگونه تلقی می شود، اوضاع اقتصادی همه طلبه ها آنگونه است در حالی که اکثر طلاب وضع اقتصادی مناسب ندارند.

وی عمق بخشی بیشتر در متون حوزوی، توجه به اخلاق و هجرت طلاب به شهرستانها را مورد تاکید قرار داد و گفت: توجه و نظارت علمی در حوزه های شهرستانها باید بیشتر شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید