حمیدرضاترقی ارزیابی کرد؛

دیدار دوباره رئیسی-قالیباف در انتخابات1400

کدخبر: ۳۴۷۴۹۵
اقتصادنیوز؛ حمیدرضا ترقی، فعال سیاسی اصولگرا از احتمال ورود دوباره ابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی خبر داد.
دیدار دوباره رئیسی-قالیباف در انتخابات1400

به گزارش اقتصادنیوز؛ حمیدرضا ترقی فعال سیاسی اصولگرا در گفت وگو با خبرنگار شفقنا آینده درباره اهمیت انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری در ایران می گوید: انتخابات سال آینده از حیث مسایل و مشکلات اقتصادی که در آن دولت به علت بدهی های زیادی نیز که بر جای گذاشته حایز اهمیت است و بهتر است افرادی در این دوره انتخاب شوند که جوان، کارآمد، انقلابی و سازنده باشند تا بتوانند این حجم از مشکلات را کاهش دهند.

حمیدرضا ترقی اظهار داشت: با توجه به مشکلات عدیده ای که کشور با آن مواجه است و در دوره دوم چشم اندازی که رهبر انقلاب آن را ترسیم کرده اند یعنی افق ۱۴۰۰ قرار خواهیم داشت لذا با توجه به عملکرد دولت در دو دوره گذشته به نظر می آید که این دولت نتوانست چندان موفق عمل کند و در حال حاضر با مشکلات فراوانی دسته و پنجه نرم می کند.

وی افزود: همچنین با توجه به تهدیداتی که آمریکا و اسرائیل کشور ما و منطقه را با آن مواجه کرده است بهتر است مردم در سال آینده کاندیدایی را انتخاب کنند که هم جوان و پرقدرت باشد و هم بتواند با وجه انقلابی بودن خود مشکلات را کاهش دهد اما اگر برای دور بعدی نیز فردی انتخاب شود که همانند دو دوره قبلی کشور را با مسایل و چالش های زیادی روبه رو کند در آن صورت مردم کلا از بسیاری مسایل ناامید و دلسرد خواهند شد.

ترقی در خصوص اینکه چه اندازه احتمال حضور کاندیداهای متنوع در انتخابات ۱۴۰۰ می رود؟ گفت: فکر می کنم از هر دو طیف اصولگرا و اصلاح طلب کاندیداهایی مطرح شوند اما آنچه مشخص است سه طیف در انتخابات حضور خواهند داشت؛ هم از سوی جوانان کاندیداهایی وجود دارد هم از سوی کسانی که قبلا کاندیدا شده بودند و هم از طرف برخی مدیران گذشته. اما آنچه مسلم است مردم بیشتر به کسانی تمایل دارند که چهره های شناخته شده تری داشته باشند.

این فعال اصولگرا در مورد اینکه پیش بینی خود در مورد برخی اشخاص چیست؟ تصریح کرد: همانطور که در برخی رسانه ها گمانه زنی هایی وجود دارد و برخی افراد مطرح می شوند احتمال دارد افرادی از جمله آقایان؛ قالیباف، رییسی، عارف، بذرپاش، ضرغامی و فتاح نیز مطرح باشد.

وی در مورد احتمال حضور اقای قالیباف و اقای رییسی با توجه به دارا بودن مسولیت دو قوه اظهار داشت: اگر چه خود آقایان قالیباف و رییسی این احتمال را رد کرده اند اما در دنیای سیاست هر چیزی امکان دارد و بستگی دارد در زمان انتخابات شرایط به چه نحو باشد. شاید شرایط به گونه ای باشد که این دو نفر نیز مجددا کاندیدا شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید