شرکت هوندا یک موتورسیکلت قدرتمند و خاص تولید کرد +عکس

کدخبر: ۳۴۷۵۴۵
​اقتصاد نیوز:هوندا اکنون و در میانه‌های سال 2020 میلادی، موتورسیکلت سطح پایه خود بانام ادونچر تورر (Adventurer tourer) یا همان CB400X را به‌روزرسانی کرده است. این موتورسیکلت که در خود کشور ژاپن رونمایی شده است، قرار است موفقیت خود را به‌عنوان یک محصول سطح پایه به نمایش گذاشته و با رقیبان هم‌وطن و غیر ژاپنی خود به رقابت بپردازد.
شرکت هوندا یک موتورسیکلت قدرتمند و خاص تولید کرد +عکس

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از چرخان، هوندا در این نسخه تازه‌وارد از CB400X، تعدادی به‌روزرسانی جدید و قابل‌توجه را نیز برای هرچه مدرن‌تر شدن آن، قرار داده است. برای مثال، درست مخالف نسخه‌های پیشین، این موتورسیکلت با قسمت‌های هرچند کوچک قرمزرنگ از اجزای بدنه با دیگر رنگ‌های آن ترکیب‌شده است که می‌تواند شوق این وسیله نقلیه دوچرخ را برای هرچه جذاب‌تر شدن ظاهرش، به نمایش بگذارد؛ اما در کل، بیشتر بخش‌های این موتور بارنگ مشکی ظاهرشده‌اند تا هم جذابیت بیشتری داشته باشد و هم مدرن‌تر به نظر برسد.

CB400X به‌صورت استاندارد، هم دارای چراغ‌های عقب و هم چراغ‌های جلویی LED است. در این مدل تازه‌وارد، هنوز هم شیشه جلویی قابل تنظیم، اجزای خاص سیستم تعلیق و یک پنل کاملا دیجیتال البته به‌روزرسانی شده، درست مانند نسخه‌های پیشین، به چشم می‌خورند. ترمز ای بی اس دوکاناله، خروجی اگزوز دوگانه و اهرم‌هایی 5 حالته برای تنظیم هرچه راحت‌تر نشستن راننده، از جمله مواردی هستند که می‌توانیم برای این تازه‌وارد ژاپنی نام ببریم.

اگرچه این گونه از موتورها برای مسرهای آفرود طراحی نشده اند و با موتورهای به اصطلاح شاسی، تفاوت دارند اما کلاس ادونچر می‌تواند برای مسیرهای خاکی ملایم و کم خطر نیز مناسب باشد.

قلب تپنده CB400X نیز یک انجین 399 سی‌سی دوقلو موازی است که از فن‌آوری تزریق سوخت موسوم به PGM-Fi هوندا بهره برده و توانایی تولید 45 اسب بخار قدرت و 38 نیوتون متر گشتاور را در دور 7,500 آر پی ام دارد. این قدرت و گشتاور تولیدی، از طریق یک جعبه‌دنده 6 سرعته باقابلیت‌های ملایم آفرودی، به زیر دست های راننده منتقل می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید