ماجرای پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان به نمایندگان از زبان سخنگوی هیات رئیسه مجلس

کدخبر: ۳۴۷۵۷۵
اقتصادنیوز :سخنگوی هیأت رئیسه مجلس درباره ۲۰۰ میلیون تومانی که برای تهیه منزل مسکونی در اختیار نمایندگان قرار داده شده است، گفت: این مبالغ به صورت وام و تسهیلات به آنها داده شده و به تدریج از حقوق دریافتی آنها کاسته می‌شود.
ماجرای پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان به نمایندگان از زبان سخنگوی هیات رئیسه مجلس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خانه ملت ،محمدحسین فرهنگی سخنگوی هیأت‌رئیسه مجلس طی گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری و چند هفته آتی صرفا در روزهای یکشنبه و چهارشنبه، گفت: مجلس برای تشکیل جلسه کمیسیون‌ها و ضرورت فعال شدن آنها، در روز سه شنبه، جلسه علنی نخواهد داشت.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان در جلسه روز چهارشنبه (۱۸ تیرماه) در نشستی علنی با حضور وزیر بهداشت و مسئولان مربوطه به موضوع شیوع ویروس کرونا و تهدیدات و راهکارهای مقابله با آن خواهند پرداخت.

وی در ادامه با بیان اینکه بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران و باشت در جلسه علنی آتی مورد رأی گیری قرار خواهد گرفت، گفت: در جلسه روز گذشته هیأت رئیسه، درباره روش بررسی اعتبارنامه وی بحث شد و نمایندگان بر این توافق بودند که آیین نامه باید اصلاح شود و به علت امکان و اجازه قانونی به آغاز به فعالیت منتخبی که اعتبارنامه وی هنوز مورد تأیید واقع نشده است، عجله ای برای بررسی این اعتبارنامه نداشته و باید آیین نامه اصلاح شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید