ساعت‌های دست‌ساز و گران‌قیمت شرکت پورشه + تصاویر

کدخبر: ۳۴۷۸۱۷
​اقتصاد نیوز:از آنجایی که پورشه پیش از این راه‌های زیادی برای شخصی‌سازی محصولات خود در نظر گرفته بنابراین ژرمن‌ها به‌تازگی همین فلسفه را برای ساعت‌های خود نیز در پیش گرفته‌اند.
ساعت‌های دست‌ساز و گران‌قیمت شرکت پورشه + تصاویر

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از پدال، این ساعت‌های سفارشی ساخت پورشه دیزاین طبق سلیقه خریدار سفارش داده می‌شود و هم‌اکنون در اروپا قابل انتخاب هستند. از اول سپتامبر ۲۰۲۰ نیز مشتریان خواهند توانست این ساعت‌ها را سفارش دهند.

قیمت ساعت‌های پورشه از ۶ هزار دلار شروع شده و بسته به آپشن های مدنظر خریدار می‌تواند به ۱۲۵۰۰ دلار هم برسد.

همه‌ی ساعت‌ها دارای قاب ۴۲ میلی‌متری هستند. مشتریان می‌توانند از بین قاب‌های تیتانیومی یا مشکی یکی را انتخاب کنند. همچنین پورشه دیزاین ۶ نوع روتور مختلف را ارائه کرده و البته رنگ آن‌ها را نیز می‌توان انتخاب کرد. برای مثال رنگ این روتورها را می‌توان با رینگ‌های محصولات پورشه هماهنگ کرد.

پورشه دیزاین همچنین طرح‌ها و متریال گوناگونی را برای بندهای ساعت یاد شده در نظر گرفته است. بندهای فلزی از تیتانیوم ساخته شده‌اند. این بندها همچنین با طرح‌های مختلف مشکی یا شیشه‌ای نیز در دسترس می‌باشند. تمامی بندهای چرمی نیز از همان متریال بکار رفته در کابین خودروهای پورشه و با ۱۴ رنگ مختلف تولید شده‌اند. این خودروساز آلمانی همچنین ۱۹ ترکیب رنگی را در دسترس خریداران قرار داده است.

جان بکر مدیر اجرایی پورشه دیزاین می‌گوید:هیچ خودروساز یا ساعت‌ساز دیگری نیست که در حال حاضر چنین برنامه شخصی‌سازی وسیعی را ارائه کند. رنگ‌ها، انواع چرم‌ها و دوخت های تزئینی این ساعت‌ها از محصولات خودرویی گرفته شده‌اند.

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید