سقوط دکل مخابراتی در حکیمیه تهران

کدخبر: ۳۴۷۹۰۲
اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: یک دکل مخابراتی در محله حکیمیه تهران، خیابان سازمان آب سقوط کرد.
سقوط دکل مخابراتی در حکیمیه تهران

به گزارش اقتصادنیوز سیدجلال ملکی شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: حادثه سقوط این دکل مخابراتی حوالی ساعت ۱۴:۳۰ به سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله آتش‌نشانان دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان این‌که آتش‌نشانان در مدت‌زمان ۲ دقیقه به محل ‌رسبده بودند، افزود: این دکل مخابراتی به یکی از شرکت‌های مخابراتی که به گفته متولیان هنوز در ردیف قرار نگرفته و فقط نصب شده بود، تعلق دارد و به دلایل نامشخصی سقوط کرده و از محوطه‌ای که در آن قرار داشت خارج شده بود.

وی با تاکید بر اینکه این دکل روی کابل‌های برق سقوط کرده و باعث پارگی کابل‌ها و شکستن یک تیر برق شده است، تصریح کرد: در این حادثه هیچ فرد یا خودرویی آسیب ندید و با وجود این‌که دکل ارتفاع زیادی دارد، خوشبختانه فقط در عرض خیابان سقوط و راه را مسدود کرد.

به گفته وی و با حضور آتش‌نشانان، ایمن‌سازی‌های لازم انجام شد و شرکت نصّاب این دکل نیز همکاری‌های لازم در خصوص باز کردن قطعات دکل و جابه‌جایی آن را به عمل آورد.

وی اضافه کرد: دکل‌های این‌چنینی حتما باید به‌صورت کامل و ایمن نصب شده و از مهار شدن آن‌ها اطمینان حاصل شود. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید