این هم راه حل نائب رئیس مجلس برای بهبود روابط اقتصادی کشور با جهان!

کدخبر: ۳۴۸۲۴۳
اقتصادنیوز: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: معادن سرعین و عنبران باید تعیین تکلیف شده و برای مشخص کردن صرفه‌ اقتصادی آن‌ها بررسی‌های دقیقی انجام شود.
این هم راه حل نائب رئیس مجلس برای بهبود روابط اقتصادی کشور با جهان!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس:  علی نیکزاد در نشست با مدیران دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت صمت در استان اردبیل اظهار کرد: معادن سرعین و عنبران باید تعیین تکلیف شده و برای مشخص کردن صرفه‌ اقتصادی آن‌ها بررسی‌های دقیقی انجام شود.

وی افزود: اجرای یک طرح ملی ویژه را توسط وزارت صمت در استان اردبیل به طور جدی پیگیری می‌کنیم تا در زمانی نزدیک اجرای این طرح آغاز شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای توسعه استان اردبیل و رونق فعالیت‌های اقتصادی باید با مردم، سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی با عزت و احترام برخورد شده و از آن‌ها حمایت شود.

تعهد ایجاد ۸۰۰۰ هزار شغل در صنعت اردبیل عملی گردد

نیکزاد بیان کرد: مسؤولان باید تمام تلاش خود را برای عملی شدن تعهد ایجاد ۸۰۰۰ هزار شغل تا پایان سال ۹۹ در بخش صنعت و معدن استان اردبیل به کار گیرند.

وی تصریح کرد: مسؤولان استانی باید از فرصت اتحاد نمایندگان استان اردبیل و حضور اینجانب در هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، به خوبی برای حل مشکلات مردم استفاده کرده و این مشکلات را حتماً به نمایندگان استان جهت پیگیری اطلاع دهند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تجربه سال‌های اخیر نشان داد که با کوتاه آمدن در برابر زورگویان جهان وضعیت روابط اقتصادی کشورمان با جهان حل نمی‌شود، چراکه کشورهای خارجی به فکر منافع خود هستند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید