اتفاقات مهم روز بیستم تیرماه

کدخبر: ۳۴۸۴۱۵
اقتصاد نیوز: از اتفاقات مهم فوتبالی دنیا در روز بیستم تیرماه می‌توان به نگرانی استقلالی‌ها از شرایط حاکم بر این تیم در آستانه تقابل با تراکتور و لغو دوباره سفر «علیرضا بیرانوند» به بلژیک اشاره کرد.
اتفاقات مهم روز بیستم تیرماه

به گزارش اقتصاد نیوزبه نقل از ایرنا:فوتبال روز دنیا در تاریخ بیستم تیرماه، با توقف اینتر آغاز شد. جایی که شاگردان «آنتونیو کونته» در هفته سی و یکم سری آ برابر هلاس ورونا قرار گرفته و در این بازی به تساوی دو بر دو رسیده تا از جمع مدعیان عقب بمانند. اینتر که در ابتدای فصل، هفته‌ها صدرنشین بود، به رتبه چهارم جدول سقوط کرد. متن کامل خبر را اینجا می‌خوانید.

در دیگر دیدار مهم دنیای فوتبال در بامداد ۲۰ تیرماه می‌توان به برتری قاطع شیاطین سرخ برابر استون ویلا اشاره کرد. شاگردان «اوله گانر سولسشر» موفق شدند در هفته سی و چهارم لیگ جزیره با گل‌های پل پوگبا، گرین وود و برونو فرناندس برتری سه بر صفر را کسب کنند. متن کامل خبر را اینجا می‌خوانید.

از لغو سفر مجدد بیرانوند تا دیدار با سرمربی تیم ملی فوتبال

علیرضا بیرانوند که از یازدهم تیر ماه بازیکن آنتورپ بلژیک محسوب می‌شود، بامداد امروز برای دومین بار برای سفر به بلژیک اقدام کرد اما بازهم نتوانست مسافر این کشور شود. او در گفت‌وگویی اعلام کرد که سفرش با یک روز تعویق انجام می‌شود. متن کامل خبر را اینجا می‌خوانید.

بیرانوند که در آستانه این سفر قرار داشت، بامداد امروز با دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هم دیدار و گفت‌وگویی داشت. متن کامل خبر را اینجا می‌خوانید.

یک کرونایی جدید در استقلال

کرونا  این روزها بیش از پیش فوتبال ایران را تحت تاثیر قرار داده است. موضوعی که هفته گذشته موجب لغو ۲ دیدار لیگ برتر هم شده بود. استقلال یکی از تیم‌هایی است که با این مشکل مواجه شده است. در تست جدیدی که استقلالی‌ها دادند، جواب آزمایش ۵ بازیکن این تیم هنوز مثبت است. از طرفی نمونه تست یکی دیگر از اعضای این تیم هم طبق علام پزشک تیم مثبت اعلام شد. متن کامل خبر را اینجا می‌خوانید.

تدبیر ویژه یوفا برای دوران کرونا

براساس تایید اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) تمام دیدارهای باقی‌مانده از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه تیم‌های میزبان برگزار خواهد شد. متن کامل خبر را اینجا می‌خوانید.

رونالدو در زادگاهش مقابل رئال

قرعه کشی مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا احتمال ملاقات رئال مادرید و «کریستیانو رونالدو» را در زادگاه مرد پرتغالی روی کاغذ نشاند. متن کامل خبر را اینجا می‌خوانید.

وقتی فیفا ایران را اشتباه می‌گیرد

در حالی که موضوع اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال و تایید آن از سوی فیفا به یکی از چالش‌های ماه‌های اخیر فوتبال ایران تبدیل شده، حالا مسوول حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال گفت: فیفا اساسنامه انگلیسی فدراسیون فوتبال کویت را برای ما ارسال کرده است. متن کامل خبر را اینجا می‌خوانید.

استقلال برای تقابل با تراکتور آماده نیست

مجید نامجو مطلق مربی تیم فوتبال استقلال که به جای فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار این تیم با تراکتور در نشست خبری حاضر شده بود، گفت: بازیکنان ما استرس دارند. نمی‌توانیم به خاطر اینکه تمرین نداشتیم در مورد مسائل فنی صحبت کنیم و در مجموع برای این دیدار از نظر روحی و روانی آماده نیستیم. متن کامل خبر را اینجا می‌خوانید.

دخه‌آ رکورد زد؛ فرناندز جایزه گرفت

پس از درخشش ادامه‌دار  برونو فرناندز در ترکیب شیاطین سرخ این بازیکن برای دومین ماه متوالی عنوان برترین بازیکن لیگ جزیره را از آن خود کرد. متن کامل خبر را اینجا می‌خوانید.

همچنین داوید دخه‌آ توانست با ۳۹۹ حضور در ترکیب شیاطین سرخ رکورد پیتر اشمایکل دروازه‌بان افسانه‌ای منچستریونایتد را بزند. متن کامل خبر را اینجا می‌خوانید.

تهدید به سبک زلاتان

«زلاتان ابراهیموویچ» به باشگاه آ. ث میلان هشدار داد که در صورتی که اوضاع در این باشگاه تغییر نکند، از این تیم خواهد رفت. این بازیکن پس از پایان قراردادش با تیم ال ای گلکسی، به میلان بازگشت. متن کامل خبر را اینجا می‌خوانید.

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید