نماینده اصفهان:

اگر رئیس جمهور پاسخ منطقی نداشت مجلس به عدم کفایت او رای دهد

کدخبر: ۳۴۸۸۰۷
نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه وضعیت بازار ارز، سکه و طلا نتیجه کدامین متغیر اقتصادی و یا بی‌کفایتی مدیریتی است، گفت: اگر آقای رئیس جمهور به مجلس نمی‌آید، مجلس آقای رئیس جمهور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ احضار کند و از وی توضیح بخواهد. اگر پاسخ منطقی داد به او کمک کند تا مشکلات مردم حل شود و اگر پاسخ منطقی نداشت به عدم کفایت او رأی دهد تا شخص با کفایتی سکان اداره کشور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به دست گیرد.
اگر رئیس جمهور پاسخ منطقی نداشت مجلس به عدم کفایت او رای دهد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری فارس، حسین میرزایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه 22 تیرماه 99) گفت: گویا به جرم پریدن عقل از سر دولت روز به روز عرصه بر مردم تنگ‌تر می‌شود. وضعیتی که امروز برای ارز و سکه و طلا به وجود آمده معلول کدامین متغیر اقتصادی و بی‌کفایتی مدیریتی است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آیا سلطان سکه و ارز اعدام نشده یا این که سلطان واقعی سکه و ارز دست پنهان دولت است و خدا نکند وصف حال دولت چنین باشد.

وی افزود: علت مشکلات موجود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ باید در اداره کننده دولت یعنی شخص آقای رئیس جمهور باید جستجو کرد. آقای رئیس جمهور! مثال شما مثال ابری است که بر فراز سرزمین ما در این زمستان سردی که به وجود آورده‌اید قرار گرفته، نه می‌بارد که از بارانش بهره‌مند شویم و نه کنار می‌رود که از نور خورشید استفاده کنیم.

میرزایی خاطرنشان کرد: آقای رئیس جمهور! پیش از آنکه بنا بر اصل 89 قانون اساسی به سرنوشت بعضی از روسای جمهور قبلی دچار شوید، داوطلبانه به مجلس بیایید و برای نمایندگان توضیح دهید چرا اوضاع اقتصادی کشور این گونه نابسامان است و برای برون رفت از این وضعیت برنامه شما چیست؟

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جلسه مجلس، اظهار داشت: اگر آقای رئیس جمهور به مجلس نمی‌آید، مجلس آقای رئیس جمهور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ احضار کند و از وی توضیح بخواهد. اگر پاسخ منطقی داد به او کمک کند تا مشکلات مردم حل شود و اگر پاسخ منطقی نداشت به عدم کفایت او رأی دهد تا شخص با کفایتی سکان اداره کشور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به دست گیرد.

وی افزود: آقای رئیس جمهور! شما یا راه‌حل مسائل کشور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نمی‌دانید، یا نمی‌توانید و یا اراده‌ای برای حل مسائل ندارید. به قول خودتان اگر بلد نیستید، بدانید مسائل کشور راه حل دارد.

میرزایی در پایان خطاب به نمایندگان مجلس گفت: اجازه ندهید در نابسامانی‌های این روزها مجلس شورای اسلامی شریک جرم دولت مأیوس بی‌تدبیر باشد.  

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید