جزییات تغییرات اعمال شده در لیگ برتر کشتی

کدخبر: ۳۴۸۹۴۲
اقتصاد نیوز:رییس سازمان لیگ کشتی در نامه‌ای به ۱۶ باشگاه حاضر در لیگ برتر کشتی، جام یادگار امام(ره) ضمن یادآوری برخی موارد، تغییرات اعمال شده را اعلام کرد.
جزییات تغییرات اعمال شده در لیگ برتر کشتی

 

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایرنا؛ «عبدالمهدی نصیرزاده» رییس سازمان لیگ کشتی در این نامه به واریز مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال به عنوان مبلغ ورودی تیم‌های حاضر در لیگ برتر و اعطای یک چک ضمانت ۳ میلیارد ریالی بابت ضمانت در وجه فدراسیون کشتی تاکید کرده است. 

ارسال آرم و لوگوی رسمی باشگاه‌ها، معرفی نماینده تام الاختیار باشگاه‌ها جهت امضای طرف اول قراردادها، اعلام محل دقیق برگزاری مسابقات در شهر میزبان، معرفی دست کم ۱۰ و حداکثر ۲۵ کشتی‌گیر و اعضای کادرفنی جهت عقد قرارداد از دیگر مواردی است که در این نامه به آن‌ها اشاره شده است.

از جمله مدارکی هم که کشتی‌گیران باید هنگام عقد قرارداد همراه خود داشته باشند، به رضایت‌نامه هیات کشتی استان مربوطه در صورتی که کشتی‌گیر در تیم باشگاهی غیر از استان خود باشد، تاکید شده است.

رییس سازمان لیگ کشتی در بخش پایانی این نامه از تمدید مهلت ثبت قرارداد کشتی‌گیران و کادرفنی تیم‌ها تا پایان وقت اداری پنجم مردادماه خبر داده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید