3 نفر در ارتباط با حوادث آبان ماه اعدام می‌شوند

کدخبر: ۳۴۹۳۲۳
اقتصادنیوز: سخنگوی قوه قضاییه، گفت: حکم اعدام این افراد بعد از فرجام خواهی متهمان و وکلای مدافع به تایید دیوان عالی کشور رسیده و به دادسرا اعاده شد، اینکه حکم اجرا شود یا نشود اجرای احکام فرایند قانونی دارد.
3 نفر در ارتباط با حوادث آبان ماه اعدام می‌شوند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل ایلنا، غلامحسین اسماعیلی درخصوص تایید حکم اعدام سه نفر در ارتباط با حوادث آبان ماه گفت: این حکم بعد از فرجام خواهی متهمان و وکلای مدافع به تایید دیوان عالی کشور رسیده و به دادسرا اعاده شد، اینکه حکم اجرا شود یا نشود اجرای احکام فرایند قانونی دارد که باید طی شود اما خبر تایید حکم صحت دارد.

وی ادامه داد: در ارتباط با اصل محکومیت این افراد، دو نفر از آنها در یک صحنه سرقت مسلحانه دستگیر شدند و به دنبال ربودن اموال یک خانم بودند، بعد از دستگیری در گوشی موبایل این افراد تصاویری از صحنه هایی که بانک، اماکن عمومی و اتوبوس ها را آتش می زنند مشخص شد. یعنی با جسارت از اعمال مجرمانه خود فیلمبرداری کردند و برای خبرگزاری‌های خارج از کشور ارسال کردند. خودشان از اعمال مجرمانه خود بهترین مستندات را تهیه کرده بودند و در دادگاه هم اقرار داشتند و صحنه ها بازسازی شد.

سخنگوی قوه قضایی همچنین بیان داشت: چهار نفر در فرایند دادرسی این افراد اعلام وکالت کردند، یکی از وکلا که نسبت فامیلی با احدی از محکومین پرونده داشت به لحاظ حرفه وکالت و تعصب خانوادگی از موکل خود دفاع انجام داد. جلسات دادگاه هم فیلمبرداری شده است. لذا عجیب است آقایی که این روزها به عنوان وکیل این‌ها در رسانه ها مصاحبه می‌کند که موکلین من نتوانستند از خود دفاع کنند، هنوز فرمی برای وکالت ارائه نکرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید