حادثه نطنز| وزیر اطلاعات به مجلس احضار شد

کدخبر: ۳۴۹۹۸۹
اقتصادنیوز؛ رئیس کمیته امنیت مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم که ابعاد حادثه نطنز را با سایر دستگاه‌های ذیربط مورد بحث و بررسی قرار دهیم تا علل و عوامل این حادثه به صورت دقیق مشخص شود.
حادثه نطنز| وزیر اطلاعات به مجلس احضار شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر؛ ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت مجلس با اشاره به برنامه‌های کمیته امنیت مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس وظایف مشخصی دارد و کمیته امنیت هم که ذیل این کمیسیون فعالیت می‌کند، در راستای وظایفی که تعریف شده است، عمل خواهد کرد.

وی بیان کرد: کمیته امنیت کمیسیون سیاست خارجی مجلس، تاکنون جلسات متعدد و بسیار خوبی را برای پیگیری حادثه نطنز برگزار کرده است و جلسات جدی تری هم به زودی در این راستا برگزار خواهیم کرد.

رئیس کمیته امنیت مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم که ابعاد حادثه نطنز را با سایر دستگاه‌های ذیربط مورد بحث و بررسی قرار دهیم تا علل و عوامل این حادثه به صورت دقیق مشخص  شود.

عزیزی بیان کرد: راه‌های پیشگیری از حوادث احتمالی دیگر هم در دستور کار کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی است و در این راستا برنامه‌های اساسی داریم.

علوی به کمیسیون اقتصادی هم می‌رود

کمیسیون اقتصادی در هفته آینده، سید محمود علوی، وزیر اطلاعات و معاونان اوست؛ این دیدار روز یکشنبه ۲۹ تیر جهت بررسی گزارش وزارت اطلاعات درباره آخرین وضعیت شاخص های اقتصادی کشور برگزار می شود.

همچنین در دستور کار هفته بعد کمیسیون اقتصادی، ادامه بررسی طرح ساماندهی سهام عدالت و نشست نمایندگان با ریاست اتاق اصناف ایران و رئیس صندوق کارآفرینی امید تعریف شده است.

این کمیسیون روز سه شنبه نمایندگان داوطلب خود را برای عضویت در شورای عالی اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی هم انتخاب خواهد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید