آداپتور شارژر در جعبه آیفون‌های جدید وجود ندارد

کدخبر: ۳۵۰۰۹۶
اقتصاد نیوز:شواهد حاکی از آن است که شرکت اپل سعی دارد برخی از تجهیزات موجود در جعبه آیفون را حذف کند.
آداپتور شارژر در جعبه آیفون‌های جدید وجود ندارد

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اخیراً شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده که خبر از محتویات موجود در جعبه آیفون نسل آینده می‌دهد. بر اساس این شایعات شرکت اپل سعی دارد قطعات داخل جعبه را کاهش دهد و برخی قطعات اصلی را بردارد.

خریداران محصولات این شرکت ممکن است دیگر شاهد محتویات زیادی در جعبه‌های آیفون جدید نباشند. مدت‌ها پیش تحلیلگر معروف مینگ چی کو مدعی شد جدیدترین گوشی‌های آیفون بدون همراهی ایرباد‌ها به بازار جهانی عرضه خواهند شد.

این موضوع زمانی برای طرفداران و خریداران شرکت آیفون ناراحت‌کننده‌تر شد که به تازگی تحلیلگران اظهار داشتند گوشی‌های آیفون بدون وجود آداپتور‌های شارژ به فروش می‌رسند. به دنبال این خبر‌ها مینگ چی کو باری دیگر اظهار داشت که خریداران گوشی آیفون جدید ممکن است تنها از وجود یک سیم شارژر برخوردار شوند، اما آن‌ها نیاز دارند تا آداپتور شارژ گوشی را به صورت جداگانه خریداری کنند.

مشکل حامیان محیط زیست با اپل

گفته می‌شود برای آیفون‌های جدید شارژر‌های قوی‌تری با قدرت ۲۰ کیلووات وجود دارد که البته باید همانند تمامی شارژر‌های آینده جداگانه خریداری شوند. مینگ چی کو باور دارد این تنها راهی است که شرکت اپل از طریق آن می‌تواند قیمت گوشی را ارزان‌تر کند. گفتنی است با وجود فناوری 5G در گوشی‌های جدید، قیمت این محصولات نیز افزایش یافته است و به دلیل بالا بودن هزینه خرید گوشی‌های هوشمند شرکت اپل، این مجموعه سعی دارد هر طور که شده قیمت محصولاتش را کنترل کند.

آداپتور شارژر آیفون‌ها

یکی از دلایل دیگری که آداپتور‌ها قرار نیست در جعبه آیفون حضور داشته باشند اعتراض‌های گروه‌های حمایت از محیط زیست است. بر اساس اطلاعات منتشر شده این گروه‌ها باور دارند زمانی که تقریباً همه مردم از آداپتور‌های قبلی خود استفاده می‌کنند و فناوری آن جدید است، عرضه گسترده این تجهیزات نوعی اسراف به حساب می‌آید. با توجه به این مسائل شرکت اپل سعی دارد آداپتور‌ها را به صورت جداگانه به فروش برساند و با این روش هر شخصی که به یک آداپتور جدید نیاز داشته باشد می‌تواند آن را از مغازه‌ها و یا شعبات اپل خریداری کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید