پیش بینی از ورود میلیون ها بشکه نفت ایران به بازارهای جهانی

کدخبر: ۳۵۰۵۶۸
اقتصادنیوز: یک تحلیلگر ارشد آمریکایی پیش بینی کرد در صورت پیروزی نامزد دموکراتها در انتخابات ۲۰۲۰ ایالات متحده، میلیونها بشکه نفت خام ایران مجددا وارد بازارهای جهانی میشود.
پیش بینی از ورود میلیون ها بشکه نفت ایران به بازارهای جهانی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس:  یکی از  تحلیلگران ارشد آمریکایی پیش بینی کرد که در صورت پیروزی «جو بایدن» نامزد دموکرات  انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری آمریکا، میلیونها بشکه نفت خام ایران وارد بازارهای جهانی میشود.

«هلیما کروفت» از تحلیلگران ارشد آمریکایی و مدیر موسسه «RBC Capital Markets» به نشریه «بیزینس اینسایدر» گفت که پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می‌تواند تاثیری منفی بر قیمت نفت بگذارد، زیرا به طور محتمل او  مواضع نرمتری در قبال ایران اتخاذ میکند و تحریمها را رفع میکند.

وی افزود: «اگر بایدن رئیس جمهور شود، احتمالا آمریکا به برجام بازگشته و شاهد ورود مجدد میلیون‌ها بشکه نفت ایران به بازار خواهیم بود.»

کروفت تاکید کرد در صورت پیروزی بایدن، بعید است که او همچون ترامپ مواضع خصمانه علیه ایران داشته باشد  و ایران به بازارهای نفتی بین الملی باز خواهد گشت. 

این در حالی است که نظرسنجی دو رسانه معتبر آمریکایی از پیشتازی نامزد دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری ایالات متحده حکایت دارد.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «سی ان ان»، نظرسنجی تازه شبکه «ای بی سی» و روزنامه «واشنگتن پست» از برتری جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ بر «دونالد ترامپ»  رئیس جمهور کنونی آمریکا حکایت دارد. در این نظرسنجی تازه بایدن توانست ۵۵ درصد آرا را به خود اختصاص دهد در حالی که ترامپ توانست ۴۰ درصد آرا شرکت کنندگان را به نام خود ثبت کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید