فعالیت بورسی کارمندان دولتی ممنوع شد

کدخبر: ۳۵۰۷۳۹
اقتصادنیوز :معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران از ممنوع بودن فعالیت بورسی کارمندان دولت در ادارات خبر داد و گفت: تا این لحظه گزارشی از استعفای کارمندان اعلام نشده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس ،غلامرضا عباس پاشا معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران در خصوص ممنوعیت فعالیت کارمندان در بورس اظهار کرد: هر سیستم و ارگان دولتی باید وظایف خود را برحسب مأموریت سازمان انجام دهد و هرخطایی که رخ دهد به دایره تخلفات ارجاع داده می‌شود.

وی ادامه داد: به استناد همین قانون، فعالیت کلیه کارمندان در ساعات اداری در بورس غیرقانونی است و چنانچه مسؤول مربوطه در گزارش این تخلف کوتاهی کند پرونده وی هم نیز به تخلفات اداری ارجاع داده می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران در خصوص استعفاء کارمندان به خاطر فعالیت در بورس نیز گفت: تا آنجایی که من می‌دانم تا الان هیچ استعفایی از کارمندان تهرانی بخاطر فعالیت در بورس صورت نگرفته است و کارمندان دودستی به پست خود چسبیده‌اند.

عباسی پاشا در مورد عدم رعایت بخشنامه دورکاری توسط دستگاه‌های دولتی به بهانه تصمیم گیری هیأت امنا نیز ابراز کرد: طبق بخشنامه رئیس سازمان اداری استخدامی کشور و نیز تأکیدات مقام معظم رهبری اگر هر کدام از سازمان‌ها مصوبات را اجرایی نکنند مدیران عالیه آن به تخلفات اداری و دیوان عدالت اداری معرفی خواهند شد لذا از کارمندان می‌خواهیم این موارد را گزارش کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید