سرمربی تیم ملی در تمرین نساجی

کدخبر: ۳۵۰۷۸۳
اقتصاد نیوز: دراگان اسکوچیچ در آستانه بازی استقلال و نساجی به اردوی تیم مازندرانی رفت.
سرمربی تیم ملی در تمرین نساجی

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایرنا: دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه دیدارهایش با سرمربیان لیگ برتری و همچنین حضور در تمرینات و اردوی این تیم‌ها این بار به سراغ نساجی مازندران رفت و در تمرینات این تیم که در تهران در حال برگزاری است، حضور پیدا کرد.

اسکوچیچ ابتدا با مسوولان این باشگاه مازنی دیدار کرد و سپس صحبت‌هایی را با محمود فکری، سرمربی این تیم انجام داد. او لحظاتی با بازیکنان نساجی هم صحبت کرد و از شرایط کلی آنها باخبر شد. اسکوچیچ همچنین مانند دیدارهای قبلی با سرمربیان لیگ برتری از آنها خواست تا با یکدیگر در ارتباط باشند و نظرات خود را درباره مسائل مختلف با وی در میان بگذارند.

نساجی مازندران پنجشنبه شب باید در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال تهران برود. این تیم در حال حاضر با ۲۸ امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

تیم ملی فوتبال ایران نیز شهریورماه اولین اردوی خود را با حضور اسکوچیچ به عنوان سرمربی برگزار می‌کند. ملی‌پوشان در ماه‌های مهر و آبان باید چهار دیدار را به ترتیب مقابل هنگ‌کنگ، کامبوج، بحرین و عراق برگزار کنند. این چهار مسابقه حساس در چارچوب مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا خواهد بود.

 

 

 
  •  
  •  
  •  

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید