واکنش فرمانده کل ارتش به تهدیدات

کدخبر: ۳۵۱۲۷۰
اقتصاد نیوز: امیر سرلشکر موسوی گفت: ما در حوزه دفاع در برابر تهدیدات، هم در بخش تربیت نیروی انسانی و هم در بخش تجهیزات، به‌روز و حتی جلوتر از تهدیدات هستیم.
واکنش فرمانده کل ارتش به تهدیدات

 

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از خبرآنلاین: امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش و فرمانده قرارگاه پدافند هوایی کشور، با حضور در  گروه واکنش سریع پدافند هوایی تهران، از بخش‌های مختلف این یگان، بازدید کرد.

وی در این بازدید گفت: امروز پدافند هوایی در سراسر کشور وظیفه بسیار مهمی را بر عهده دارد، چرا که پدافند در خط مقدم دفاع است و ما در حوزه دفاع در برابر تهدیدات هم در بخش تربیت نیروی انسانی و هم در بخش تجهیزات به‌روز و حتی جلوتر از تهدیدات هستیم.

امیر سرلشکر موسوی در ادامه افزود: هرچند پدافند هوایی تجهیزات محور است اما کارکنان استفاده کننده از این تجهیزات، اهمیت بیشتری دارند و باید به حفظ و ارتقای روحیه معنوی این کارکنان اهمیت داد.

فرمانده کل ارتش، همچنین ضمن بازدید از سامانه های موشکی، از بخش‌های مختلف این گروه که مورد بازسازی قرار گرفته بازدید و درمانگاه این گروه واکنش سریع  پدافندی را افتتاح کرد.

در این بازدید، فرمانده گروه واکنش سریع پدافند هوایی تهران، گزارشی از فعالیت‌های انجام شده برای ارتقا توان و آمادگی رزمی - تعالی معنوی و بصیرتی و بازسازی اماکن و تجهیزات ارائه کرد.

امیر سرتیپ صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش را در این بازدید همراهی ‌کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید