دستگیری قاتل فراری پس از 27 سال در تهران

کدخبر: ۳۵۱۳۷۴
اقتصادنیوز: ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ یک قاتل فراری را پس از ۲۷ سال فرار دستگیر کردند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، در تاریخ  ۲۸ تیرماه  امسال حکم جلبی از سوی مقام قضایی برای دستگیری فردی ۵۲ ساله با هویت معلوم که اقدام به قتل همسایگان خود در سال ۱۳۷۲ کرده و متواری شده بود، صادر شد. در همین راستا نیز ماموران اداه هشتم پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را آغاز کردند.

در ادامه پس از وصول حکم جلب، ماموران اقدام به شناسایی خانه این فرد  در جنوب تهران کرده و با هماهنگی مقام قضایی این فرد را در عملیاتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند که درآنجا متهم تحت بازجویی قرار گرفت و در جریان آن به ماموران گفت: در سال ۱۳۷۲ پس از پایان خدمت سربازی به شهر محل سکونتم در یکی از شهرهای غربی کشور بازگشتم که متوجه شدم برادر بزرگترم بر سر یک قطعه زمین کشاورزی با همسایگانش درگیر شده و  چندین مرتبه بین آن ها نزاعی به وقوع پیوسته است.

متهم ادامه داد:  پس از آن یک  نزاع و درگیری بین ما و همسایه آغاز شد و در جریان آن چهار تن از همسایگان کشته شدند، من و برادرم به تهران آمدیم و تشکیل خانواده دادیم تا اینکه در سال ۱۳۸۳ برادرم در اثر یک سانحه رانندگی فوت کرد و من هم چون می دانستم تحت تعقیبم مغازه ای گرفته و به دور از اتفاقاتی که در دور و برم بود، مشغول کار و زندگی شدم و اکنون چهار فرزند دارم.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت با تأیید این خبر اعلام کرد: با توجه به رأی و حکم صادره از دادگاه مشخص بود که دو برادر هر دو به قتل چهار نفر با استفاده از سلاح گرم به قصاص در برابر قتل محکوم شده اند که در همین راستا نیز  پرونده به همراه متهم دستگیر شده برای ادامه رسیدگی به دادسرای ناحیه ۲۷ تهران ارسال شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید