حمایت ترامپ از حمله پلیس فدرال به شهردار پورتلند

کدخبر: ۳۵۱۵۶۵
اقتصادنیوز؛ «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا حضور «تد ویلر» شهردار پورتلند بین معترضان که مورد حمله نیروهای فدرال تحت فرمان دولت نیز قرار گرفت را اقدامی منجر به تمسخر وی دانست و برخورد خشن این نیروها با معترضان را ستود.
حمایت ترامپ از حمله پلیس فدرال به شهردار پورتلند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر با تمجید از خشونت نیروهای فدرال علیه معترضان ضد نژادپرستی در پورتلند، از شهردار این شهر به دلیل حضور میان معترضان به شدت انتقاد کرد.

«دونالد ترامپ» از اقدام «تد ویلر» شهردار «پورتلند» واقع در ایالت «اورگان» در همدردی با معترضان به نژادپرستی انتقاد کرد.

ترامپ در گفت‌وگو با شبکه «فاکس نیوز» گفت: او باعث تمسخر خودش شد. او می‌خواست بین مردم باشد پس بین جمعیت رفت و آن‌ها به او حمله کردند. این پایان او بود. خیلی رقت‌انگیز بود.

مطلب مرتبط: حمله نیروهای تحت فرمان ترامپ به شهردار پورتلند +فیلم

به گزارش روزنامه «نیویوک پست»، ویلر به شدت با حضور نیروهای فدرال در پورتلند مخالف و معتقد است حضور آن‌ها موجب تشدید خشونت شده است.

ترامپ در ادامه بار دیگر از خشونت نیروهای فدرال علیه معترضان آمریکایی حمایت کرد و گفت: (‌آن‌ها) به پلیس احترام نمی‌گذارند. کار پلیس عالی بوده، کار خیلی سختی است. کار خیلی خطرناکی است.

شهردار پورتلند شامگاه روز گذشته (چهارشنبه) به وقت محلی در حالی که در یک شب دیگر از اعتراضات علیه حضور نیروهای امنیتی فدرال، مقابل نرده‌های محافظ دادگاه فدرال ایستاده بود، با گاز اشک‌آور نیروهای فدرال مورد حمله قرار گرفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید