امام جمعه قم:

کسانی که دم از محبت اهل بیت(ع) می‌زنند اما اختلاس می‌کنند مشمول رحمت نخواهند بود

کدخبر: ۳۵۱۵۹۱
اقتصادنیوز: سید محمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه قم در مصلی قدس، بیان کرد: ملت ایران و عراق هرگز ترور سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران و همراهانش را فراموش نمی‌کند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا امام جمعه موقت قم افزود: ایران بدون شک ضربه متقابل را به آمریکایی‌ها به خاطر این ترور وارد خواهد کرد.

سعیدی با اشاره به برنامه های سفر نخست‌وزیر جدید عراق به ایران از جمله دیدار رهبری انقلاب گفت: این دیدار در عمق بخشیدن به روابط راهبردی و برادری دو کشور نقش موثری داشت.

وی اظهار داشت: بازگشایی بیشتر گذرگاه‌های مرزی از اقدامات مثبت نخست‌وزیر عراق از زمان تصدی‌گری این جایگاه است که البته با مخالفت آمریکایی‌ها همراه شده است.

امام جمعه موقت قم بابیان اینکه نباید از آمریکایی‌ها ترسید، یادآور شد: راهبرد مقاومت فعال تنها راهکار مقابله با آمریکا است.

سعیدی ابراز داشت: یکی از آثار مثبت کرونا آمادگی بخش بهداشت و درمان کشور در برابر جنگ بیولوژیک بود. افزایش آمادگی بخش درمان در برابر جنگ احتمالی، اثبات کارایی راهبرد جهادی و روحیه انقلابی، بسیج عمومی و مدیریت به موقع بحران از دستاوردهای دیگر کرونا بود.

سعیدی یادآور شد: کرونا اثبات کرد بخش درمان و بهداشت ایران از بسیاری از کشورهای مدعی کارآمدتر است. اگر دولت به صورت عملی و جدی از تولید حمایت کند جهش تولید به صورت واقعی و عینی اتفاق خواهد افتاد.کرونا همچنین آثار مثبتی مانند کاهش مصرف بنزین، کاهش ترددها و تصادفات جاده‌ای و بهبود وضعیت محیط‌زیست را همراه داشته است.

خطیب جمعه قم بیان داشت: مهم‌ترین اثر مثبت کرونا اثبات عجز انسان در برابر بیماری‌های، تحکیم برادری و کمک‌های مومنانه است.

وی بیان داشت: کسانی که دم از محبت اهل بیت(ع) می‌زنند اما دروغ می‌گویند و اختلاس می‌کنند مشمول رحمت نخواهند بود.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید