لج‌بازی در محیط اداری خلاف تقواست/احمدی‌نژاد لج‌باز بود!

کدخبر: ۳۵۱۵۹۴
اقتصادنیوز: سیدابراهیم حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ساوه لجبازی را خلاف تقوی دانست و اظهار کرد: لجبازی چه در محیط خانواده، چه در محیط اداری و چه در سطح مسئولان ارشد، خلاف تقوی است، در محیط خانواده زن و شوهر و سایر اعضای خانواده باید همدل و صمیمی و مهربان باشند، از خودرایی، استبداد و لجاجت بپرهیزند وگرنه کانون آرام خانواده، محل نزاع و ستیزه جویی می‌شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس وی افزود: لجاجت در محیط اداری و بین مسوولان و دستگاه‌های حکومتی گناه و پیامدهایش بیشتر است.

حسینی تصریح کرد: نمونه لج بازی دولت قبلی در مورد ساعت کار اداری و جلوکشیدن ساعت در بهار و تابستان که مانع اتلاف انرژی می‌شود بود، اینها خلاف تقوی است. 

امام جمعه ساوه در ادامه در خصوص تهدید روز گذشته جنگنده‌های آمریکایی نسبت به هواپیمای مسافربری ایران گفت: این بصیرت و غیرت و ولایتمداری است که دشمن کینه توز و جنایتکار را که به هواپیمای مسافربری ما حمله می‌کند و تنها کودکان و غیرنظامیان رامی‌ترساند شکست می‌دهد. 

وی تصریح کرد: اینکه وزیر دفاع اسبق آمریکا با صراحت اعتراف می‌کند ما همه کار علیه ایران کردیم، هر کاری از دستمان بر می‌آمد برای تغییر رژیم ایران، اما تقریباً در تمام جبهه‌ها علیه ایران شکست خورده‌ایم، ناشی از همین روحیه شما مردم و شهیدان مان است. 

امام جمعه ساوه افزود: آمریکایی‌ها با تهاجم دو جنگنده به هواپیمای ماهان تلاش کردند تا بوسیله پدافند هوایی سوریه هواپیمای ما را سرنگون کنند، وقتی حریف ارتش و سپاه ما، نمی شوند ناچار سر کودکان و غیرنظامیان عقده گشایی می‌کنند. 

حسینی خطاب به آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی گفت: اولاً ما در ماجراجویی حکمیانه و باتدبیر عمل می‌کنیم، یقیناً کسی نباید با امنیت ملی جمهوری اسلامی شوخی کند ثانیاً منتظر آتش قهر انتقام باشید و همانطور که رهبر مقتدر و حکیم ما فرموند ما جنایت ترور شهید سلیمانی را فراموش نمی‌کنیم و قطعاً ضربه متقابل را خواهیم زد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید