قلعه‌نویی و پاسخ به یک شایعه:قراردادم دلاری نیست

کدخبر: ۳۵۱۶۵۵
اقتصادنیوز: سرمربی سپاهان مهمان تلفی رادیو بود.
قلعه‌نویی و پاسخ به یک شایعه:قراردادم دلاری نیست

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین: امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان، در گفت و گو با برنامه چهار چهار دو‌ رادیو‌جوان با اشاره به بازی هایی که این تیم میزبانی را بر عهده داشته است، اظهار کرد: قبل از کرونا تیم ما، در زمین خود تمامی بازی ها را برده بود. وجود بیماری کرونا شرایط تیم ما را بهم زد؛ ما نظم دفاعی تیم سپاهان را برقرار کرده بودیم و سه دفاع وسط داشتیم اما هر سه‌دفاع وسط تیم‌مان مصدوم شدند.

وی با اشاره به سیستم های جدیدی که وارد فوتبال شده است ، افزود: سیستم های جدید علاوه بر اینکه پاس گل و موقعیت ها را عنوان می‌کند، نرخ گل بازی هل را نیز نشان می‌دهد. آمار نرخ گل تیم ما در همه مسابقات ، حتی در بازی با تراکتور بالاتر بوده است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با تاکید بر اینکه کیروش استنلی تاثیر مطلوبی بر بازی های این تیم دارد بیان کرد: قرارداد ۲۰ نفر از بازیکنان به اتمام رسیده بود و اکنون نیز ۲ نفر دیگر قرار داد ندارند اما این تیم راه موفقیت را پیدا کرده است.

قلعه نویی افزود: تیم سپاهان علاوه بر اینکه راه طلایی پیدا کرده و به آرامش رسیده است، در دو سه سال آینده از نظر فنی و قراردادی تامین است.

اما برخی با کم لطفی هایشان در پی خراب کردن تین موارد هستند.

وی درباره ارسال لیست به AFC و قرارداد سال آینده گفت: تا دقیقه ای که در سپاهان هستم به این تیم عِرق دارم حتی اگر قرار داد سال آینده ام مشخص نشود چراکه هوادران سپاهان به گردن من حق دارند و از آن ها خواهشمندم تا به منفعت طلبان اجازه ندهند که تیم را بهم بریزند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اینکه با صدرمحمدی از گذشته ارتباط صمیمی دارد افزود: برخی افراد منفعت طلب به فکر سایر تیم ها نیستند و با بی اخلاقی و انتشار شایعه سرمربی گری مس کرمان برای فصل آینده منتشر شد، بین دو تیم مس کرمان و مس رفسنجان مشکل ایجاد کردند این در حالی است که هیچ گونه صحبتی درباره این موضوع نشده است.

قلعه نویی تاکید کرد: من تا زمانی که در سپاهان حضور دارم به هیچ چیزی جز منافع و جایگاه این تیم فکر نخواهم کرد و با نرفتن به تیم ملی این موضوع را ثابت کرده ام. زمانی که در استقلال اهواز بوده ام، استقلال تهران از من درخواست کرد تا آن‌جا روم اما با اینکه این تیم آخر جدول بود در انجا ماندم و تیم را نگه داشتم. اکنون نیز هیچ تیمی از من درخواست نکرده است و تنها برخی افراد بی اخلاق برای منافع خود شیطنت هایی را انجام می‌دهند.

وی در پایان با تکذیب این خبر که قرار داد او دلاری است تصریح کرد: جمع کلی قرارداد ها سال گذشته ۳۸ میلیارد تومان بوده است و امسال این مبلغ به ۶۰ میلیارد تومان رسیده است و اگر این تیم به جایگاهی که لایقش ان است دسترسی نیابد امیر قلعه نویی مقصر خواهد بود.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید