«آی ۲۴ نیوز» خبر داد؛

رایزنیِ نظامیِ آمریکاواسرائیل درباره ایران

کدخبر: ۳۵۱۷۳۷
اقتصادنیوز؛ ژنرال «مارک میلی»، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در سفر به سرزمین‌های اشغالی ضمن دیدار با «آویو کوخاوی»، همتای اسرائیلی، «بنی گانتس»، وزیر جنگ و «یوسی کوهن»، رئیس موساد، به رایزنی درباره مسائل منطقه‌ای و بویژه ایران پرداخت.
رایزنیِ نظامیِ آمریکاواسرائیل درباره ایران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از شفقنا؛ «مارک میلی» رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در سفر به سرزمین های اشغالی، با مقامهای اسرائیل درباره مسائل امنیتی و مقابله با ایران در منطقه رایزنی کرد.

شبکه خبری «آی ۲۴ نیوز» اسرائیل گزارش داد که ژنرال «مارک میلی»، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا روز جمعه برای دومین بار از زمان تصدی این منصب، به سرزمین های اشغالی سفر کرد جایی که به بازدید از پایگاه هوایی «نواتیم» در شهر «بئر السبع» پرداخت.

در جریان این سفر نیز، ژنرال میلی در حضور ژنرال «آویو کوخاوی»، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم اسرائیل و از طریق ویدئوکنفرانس با «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر این رژیم گفت و گو کرد و مسئله ایران و چالش های امنیتی منطقه را با وی مورد بررسی قرار داد.

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا علاوه بر دیدار با همتای اسرائیلی خود، با «بنی گانتس»، وزیر جنگ رژیم اسرائیل و «یوسی کوهن»، رئیس سازمان جاسوسی این رژیم نیز (موساد) دیدار کرد.

در همین حال، گانتس در دیدار با ژنرال میلی اظهار داشت: این سفر در این دوره از شیوع اپیدمی جهانی (نسل جدید ویروس کرونا)، اثبات کننده همکاری عمیق و روابط متمایز میان دستگاه های امنیتی و ارتش اسرائیل و ارتش آمریکا است که سنگ بنای امنیت اسرائیل را تشکیل می دهند.

وزیر جنگ رژیم اسرائیل همچنین بر اهمیت نیاز به ادامه «فشار بر ایران و وابستگان به آن که ثبات در منطقه و جهان را تهدید می کند به همراه حفظ روابط و همکاری با قدرت های میانه رئ در منطقه و تقویت آنها» تاکید کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید