ترامپ مدعی شد؛

بایدن بازیچه دست چپ ‌های افراطی است/او مخالف تزریق پرفشار مواد به حفره‌های حفاری است!

کدخبر: ۳۵۲۱۰۶
اقتصادنیوز: رییس جمهوری آمریکا رقیب انتخاباتی‌اش جو بایدن را «آلت دست» چپ رادیکال خواند و مدعی شد: دلیلی وجود ندارد که رأی‌دهندگان ایالت‌هایی مانند پنسیلوانیا و تگزاس به او رأی بدهند.
بایدن بازیچه دست چپ ‌های افراطی است/او مخالف تزریق پرفشار مواد به حفره‌های حفاری است!

به گزارش اقتصادنیوز، دونالد ترامپ بامداد دوشنبه در پیامی توئیتری نوشت: دلیلی وجود ندارد که ایالتی مانند پنسیلوانیا به رادیکال چپ و آلت دستشان جو بایدن، رأی بدهند؛ زیرا آنها مخالف فرکینگ (تزریق پرفشار مواد به حفره‌های حفاری)، تولید فولاد و همه چیزهایی هستند که پنسیلیوانیا نماد آنهاست. تگزاس و بسیاری از ایالت‌های دیگر نیز، همینطور هستند.

در حالی که کمتر از یکصد روز دیگر به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سوم نوامبر (۱۳ آبان) باقی است، مبارزات انتخاباتی و حملات نامزدها به یکدیگر شدت گرفته است.
این در حالی است که اغلب نظرسنجی‌ها از کاهش محبوبیت ترامپ و پیشتازی بایدن خبر می‌دهند.
نتایج نظرسنجی جدید آسوشیتدپرس و مرکز تحقیقات امور عمومی NORC که روز یکشنبه به وقت محلی انتشار یافت، نشان می‌دهد که فقط ۳۲ درصد آمریکایی‌ها از عملکرد ترامپ در مقابل کرونا راضی هستند.
همچنین هشت نفر از هر ۱۰ آمریکایی معتقدند که کشورشان در مسیر اشتباه حرکت می‌کند.
علاوه بر این، نتایج نظرسنجی شبکه سی. ان. ان نیز نشان می‌دهد که بایدن در ایالت‌های کلیدی آریزونا، فلوریدا و میشیگان از ترامپ پیش افتاده است.
میشیگان، فلوریدا و آریزونا از جمله ایالت‌هایی هستند که وی در انتخابات ۲۰۱۶ با برتری اندکی بر رقیب دموکراتش هیلاری کلینتون پیروز شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید