بیانیه حزب الله خطاب به اسرائیل؛ مجازات در راه است

کدخبر: ۳۵۲۲۹۴
اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای درباره حوادث امنیتی امروز گفت: پاسخ ما به شهادت علی کامل محسن حتما رخ خواهد داد و صهیونیست‌ها باید در انتظار مجازات باشند.
بیانیه حزب الله خطاب به اسرائیل؛ مجازات در راه است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا: به گفته سایت شبکه المنار، حمله‌ای که امروز در روستای الهباریه رخ داد و منزل یک شهروند لبنانی را هدف گرفت هرگز بی‌پاسخ نخواهد ماند.

در واکنش به حوادث امروز برابر با ۲۷ ژوئیه در منطقه مزارع شبعای اشغالی در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی حزب‌الله لبنان بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: وضعیت رعب و وحشتی که ارتش صهیونیستی و شهرک نشینانش در مرزهای لبنان در آن به سرمی‌برند و آماده باش بالای نظامی و نگرانی شدید درباره واکنش مقاومت به جنایت دشمن که به شهادت مبارز علی کامل محسن انجامید و همچنین ناتوانی کامل دشمن از شناخت مقاصد مقاومت، همه این عوامل دشمن را واداشته تا به لحاظ میدانی‌ و رسانه‌ای براساس"منتظر هر فریاد علیه خود هستند" عمل کند.

طبق این بیانیه، کل آنچه رسانه‌های دشمن از ناکام گذاشتن عملیات نفوذ از اراضی لبنان به داخل فلسطین اشغالی و نیز صحبت از شهدا و زخمی‌های مقاومت در عملیات خمپاره‌ای و توپخانه‌ای در اطراف مواضع اشغالگران در مزارع شبعا منتشر می‌کنند، عاری از صحت هستند و تلاشی برای اختراع پیروزی‌های خیالی کاذبند.

در این بیانیه عنوان شد: مقاومت تاکید می‌کند هیچ درگیری یا تیراندازی از جانب ما در حوادث امروز تا به الان روی نداده و فقط از طرف دشمن ترسو، نگران و مضطرب بوده است.

در این بیانیه آمده است: پاسخ ما به شهادت مجاهد، علی کامل محسن که در حمله صهیونیستی در اطراف فرودگاه بین‌المللی دمشق به شهادت رسید قطعی خواهد بود و صهیونیست‌ها باید در انتظار مجازات جنایت‌هایشان باشند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید