رونمایی از لکسوس NX مدل ۲۰۲۱ با امکانات جدید +تصاویر

کدخبر: ۳۵۳۰۷۰
​اقتصاد نیوز:لکسوس NX مدل ۲۰۲۱ رونمایی شد. این کراس اوور لوکس در ششمین سال حضور در بازار با تغییراتی همراه شد. در ادامه با مشخصات لکسوس ان ایکس ۲۰۲۱ آشنا می‌شویم.
رونمایی از لکسوس NX مدل ۲۰۲۱ با امکانات جدید +تصاویر

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از گجت نیوز، لکسوس NX به مدت ۶ سال است که در بازار حضور دارد و اکنون مدل ۲۰۲۱ آن به همراه تغییرات جدید معرفی شد. این خودرو از لحاظ ظاهری با تغییرات زیادی همراه نبوده و عمده تغییرات به سطح تجهیزات این خودرو مربوط می‌شود.

مشخصات لکسوس NX مدل ۲۰۲۱

لکسوس NX مدل 2021

طراحان شرکت لکسوس (زیرمجموعه تویوتا) برای لکسوس NX مدل ۲۰۲۱ از طراحی تیغه‌ای جدید در پروفیل جانبی و قسمت پایینی استفاده کردند و اکنون این خودرو از آینه بغل‌های تاشو جدید با تیر شوندگی اتوماتیک بهره می‌برد. مشتریان می‌توانند این کراس اوور لوکس لکسوس را در رنگ بدنه جدید سبز نیز سفارش دهند.

لکسوس NX مدل 2021

در کابین شاهد تغییرات اندکی هستیم که از مهم‌ترین آنها می‌توان به سرعت‌سنج جدید اشاره کرد. علاوه بر این، دو سیستم پایش نقاط کور استاندارد با هشدار ترافیک پشتی نیز به این خودرو اضافه شده است. سیستم صوتی با کیفیت مارک لوینسون و پکیج ناوبری به روز شده شامل هوم لینک نیز جزو سایر تغییرات این خودرو محسوب می‌شود.

لکسوس NX مدل 2021

مشخصات فنی خودرو شاسی بلند لکسوس ان ایکس ۲۰۲۱-Lexus NX 2021 با تغییراتی همراه نبوده و مدل استاندارد این خودرو از موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۲۳۵ اسب بخار و گشتاور ۳۴۹ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این موتور توسط گیربکس ۶ سرعت اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود و امکان سفارش سیستم چهار چرخ محرک نیز برای مشتریان وجود دارد.

لکسوس NX مدل 2021

لکسوس NX مدل ۲۰۲۱ قادر است ظرف مدت ۷.۲ ثانیه از سرعت صفر به ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد و با سفارش سیستم چهار چرخ شتاب آن به ۷ ثانیه خواهد رسید. برای این خودرو حداکثر سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت در نظر گرفته شده است.

لکسوس NX مدل 2021

برای مشتریان امکان سفارش مدل کم مصرف‌تر NX 300h نیز وجود دارد که این مدل از یک موتور ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری و ۳ واحد الکتریکی بهره می‌برد و قدرت تولیدی آن نیز ۱۹۴ اسب بخار است. این خودرو ظرف مدت ۹.۱ ثانیه از سرعت صفر به ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن نیز ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید