خط قرمز پلیس برای کولبران

کدخبر: ۳۵۳۷۰۰
اقتصادنیوز: فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه کولبران به دنبال معیشت خود هستند، گفت: خلاءهای قانونی در این خصوص وجود دارد و نیاز است با تعامل، راهکارهای قانونی و کارشناسانه ای در خصوص حل مشکلات کولبران ارائه شود.
خط قرمز پلیس برای کولبران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس: سردار "حسین اشتری" امروز(دوشنبه) در نشست تعاملی مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر و قدردانی از نمایندگان و فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به دلیل زحماتی که در اجرای فعالیت های خود دارند، اظهار داشت: برگزاری اینگونه جلسات به طور حتم باعث هماهنگی بیشتر و ارتقاء نظم و امنیت در استان کرمانشاه می شود.

وی خطاب به نمایندگان استان کرمانشاه گفت: صبحت های مطرح شده در این جلسه نشان دهنده اشراف شما عزیزان به تنگناها، آسیب ها و چالش ها در اجرای ماموریت های پلیس است؛ از سوی دیگر با توجه به مرزی بودن و اهمیت استان کرمانشاه باید جایگاه سازمانی این استان در حوزه های مرزی و انتظامی ارتقاء یابد.

سردار اشتری با بیان اینکه کولبران به دنبال معیشت خود هستند، تصریح کرد: در این رابطه خلاءهای قانونی وجود دارد و نیاز است با تعامل، راهکارهای قانونی و کارشناسانه ای در خصوص حل مشکلات کولبران ارائه شود.

فرمانده ناجا افزود: کولبران اگر براساس نیاز خود در مناطق مشخص شده مانند بازارچه های مرزی و ... فعالیت  کنند، مشکلی پیش نخواهد آمد اما اگر در مناطق ممنوعه ترددی صورت گیرد براساس مصوبات قانون، این امر خط قرمز پلیس محسوب می شود و باید با افراد متخلف برخورد شود.

سردار اشتری با تاکید بر مسئول سازی دستگاه ها در راه اندازی پاسگاه ها و کلانتری ها افزود: 66 نقطه حادثه خیز در استان کرمانشاه وجود دارد و نیاز است راه های ارتباطی این استان، استانداردسازی شود که با فراهم شدن زیرساخت ها و فرهنگ سازی ان شاء الله شاهد کاهش تصادفات رانندگی شویم.

در این جلسه نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح نیازمندی های انتظامی استان خود، آمادگی خود را در راستای تقویت نیروی انتظامی اعلام کردند.​

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید