پیام رئیس جمهور در پی حادثه انفجار بزرگ در بیروت

کدخبر: ۳۵۴۰۱۴
رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی به همتای لبنانی خود از حادثه ناگوار انفجار مهیب در بندر شهر بیروت و جان باختن و مجروح شدن جمعی از شهروندان آن کشور ابراز تاثر کرد.
پیام رئیس جمهور در پی حادثه انفجار بزرگ در بیروت
 

 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پیام تسلیت حجت الاسلام حسن روحانی به میشل عون رئیس جمهور لبنان به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای میشل عون

رئیس جمهور محترم لبنان

حادثه ناگوار انفجار مهیب در بندر شهر بیروت و جان باختن و مجروح شدن جمعی از شهروندان آن کشور، موجب اندوه و تأثر عمیق گردید.

>>>> بیشتر بخوانید؛

>>>> انفجار بزرگ و مرگبار لبنان /انفجار ۵۰ تن مواد منفجره /تل‌آویو: کار ما نیست /خط و نشان نخست وزیر برای عاملان انفجار +فیلم

اینجانب به نمایندگی از ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های قربانیان از صمیم قلب این مصیبت را به جناب‌عالی و مردم آن کشور دوست و برادر تسلیت می‌گویم و برای درگذشتگان حادثه، علوّ درجات و برای مجروحان سلامتی و شفای عاجل مسألت دارم.

دولت جمهوری اسلامی ایران در راستای اقدامات انسان‌دوستانه، آمادگی خود را برای ارسال کمک‌های پزشکی و دارویی و اعلام مداوای مجروحان و سایر مساعدت‌های درمانی لازم اعلام می‌دارد و امیدوار است هر چه سریع‌تر ابعاد این حادثه مشخص و آرامش به این شهر بازگردد.

حسن روحانی          

رئیس جمهوری اسلامی ایران

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید