در دیدار رئیس مرکز روسی اورشلیم با سفیر ایران در روسیه چه گذشت؟

کدخبر: ۳۵۴۲۵۶
سرگی بایورین: جامعه غربی در مبارزه با کرونا با تزویر عمل کرد و نه تنها در مبازره با این بیماری کمکی نکردند بلکه با تحریم‌های خودشان مانع از مقابله کشورهای مختلف با این بیماری شدند و از آن به عنوان ابزار سیاسی استفاده کردند.
در دیدار رئیس مرکز روسی اورشلیم با سفیر ایران در روسیه چه گذشت؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سفیر کشورمان در فدراسیون روسیه، با "سرگی بایورین" حقوقدان، سیاستمدار و رئیس مرکز روسی اورشلیم در محل سفارت ملاقات و در خصوص مسائل مختلف بحث و گفت‌وگو کرد.

بابورین در این دیدار ضمن اشاره به مشکوک بودن و طبیعی نبودن ویروس کرونا، اظهار کرد: جامعه غربی در مبارزه با کرونا با تزویر عمل کرد و نه تنها  در مبازره با این بیماری کمکی نکردند بلکه  با تحریم‌های خودشان مانع از مقابله کشورهای مختلف با این بیماری شدند و از آن به عنوان ابزار سیاسی استفاده کردند .

بابورین در بخش دیگر از صحبت های خود در مورد اصلاحات قانون اساسی در روسیه عنوان کرد: غربی‌ها از نسخه اصلاحات روسیه به خاطر اینکه بعد از مدت‌ها این اصلاحات اصول ارزشی و معنوی را تحکیم می‌کند، ناراحت شدند . برای اولین بار در قانون اساسی ورود نام خداوند مورد احترام قرار گرفته و در این قانون بسیاری از مسائل اجتماعی که در دوره شوروی در قانون اساسی وجود داشت و به مرور از این قانون حذف شده بودند، تحکیم شد .  

در این دیدار کاظم جلالی از مواضع خوب او نسبت به ایران به ویژه فلسطین و محکومیت جنایتهای رژیم صهیونیستی تشکر و قدردانی کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید