برخورد با مفسدان ورزش بدون توجه به جوسازی‌ها

کدخبر: ۳۵۴۲۸۳
خوشبختانه با همکاران در وزارت اطلاعات جلساتی داریم و این همکاران عوامل زیادی را شناسایی کرده‌اند.
برخورد با مفسدان ورزش بدون توجه به جوسازی‌ها

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر این که اخبار بیش‌تری از برخورد با مفسدان و عوامل فساد در ورزش مطرح می‌کنیم گفت: باکی از جوسازی مفسدان علیه مدیران وزارت ورزش و جوانان و افراد وابسته به ما نداریم، عوامل مختلف فساد در باشگاه‌های مختلف شناسایی شده‌اند و ما نیز محکم در مسیر مبارزه با فساد ایستاده‌ایم و به‌زودی اخبار جدیدی از مبارزه با فساد مطرح می‌کنیم.

مسعود سلطانی‌فر، درباره اقدامات این وزارت در زمینه مبارزه با فساد گفت: خوشبختانه با همکاران در وزارت اطلاعات جلساتی داریم. همکاران ما در وزارت اطلاعات عوامل زیادی را شناسایی کرده‌اند. در این مسیر دلالان فوتبال، عوامل مختلف فساد در باشگاه‌های مختلف، شناسایی شده‌اند. برخوردها شروع شده است؛ البته طبیعی هم هست، وقتی می‌خواهیم با فساد مبارزه کنیم و وزارت اطلاعات را به عنوان امین نظام و یک دستگاه مقتدر به صحنه می‌آوردیم، یکسری بترسند، جوسازی علیه ما کنند و اتهامات ناروا بزنند.

او تاکید کرد: البته این مساله برای ما طبیعی است. متأسفانه برخی از رسانه‌ها با عوامل دلال، سودجو و فاسد همکاری‌هایی دارند که به مرور شناسایی می‌شوند و برخوردها شروع شده است.

وزیر ورزش و جوانان افزود: مطمئنا در روزها و هفته‌های آینده، ما اخبار بیش‌تری از برخورد با مفسدان در عرصه ورزش و عوامل فساد مطرح خواهیم کرد و شما خواهد شنید. 

سلطانی‌فر در پایان گفت: امیدواریم  این حرکت بتواند باعث سالم‌سازی فضای ورزشی شود؛ اگرچه گفتم، جوسازی علیه ما و سایر مدیران وزارتخانه و افراد وابسته انجام می‌شود اما باکی نداریم. محکم در این مسیر ایستاده‌ایم و با قوت و قدرت تا زمانی که هستیم، در زمینه مبارزه با فساد در ورزش تلاش می‌کنیم. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید