یارکشی جدید اسرائیل علیه ایران

کدخبر: ۳۵۴۲۹۴
اقتصادنیوز: در آستانه پایان دوره تحریم تسلیحاتی ایران، رژیم اسرائیل تلاش‌های روز افزونی را جهت فشار بر محافل بین‌المللی و تمدید آن آغاز کرده است.
یارکشی جدید اسرائیل علیه ایران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اعتمادآنلاین، یک پایگاه صهیونیست خبر داد: گابی اشکنازی وزیر خارجه روز چهارشنبه گذشته با 17 سفیر از کشورهای آمریکای لاتین و دریای کارائیب دیدار و با آنها در رابطه با خطرات ایران از جمله خطر برنامه هسته‌ای آن صحبت کرده است.

 پایگاه اطلاع‌رسانی رادیو اف‌ام 93 وابسته به روزنامه معاریو خبر داده است که اشکنازی خطاب به سفرای این کشورها گفت: ما شما را شرکای کاملی برای خود می‌دانیم، از این رو از کشورهای آمریکای لاتین انتظار داریم که در راستای مبارزه با تروریسم جهانی پیش‌قدم شوند. ما هم در مقابل امیدوار به توسعه روابط تجاری  و گردشگری با تمامی کشورهای این منطقه خواهیم بود.

اشکنازی بعد از آن گزارشی از عملکرد ایران در خاورمیانه و تهدیدی که این کشور می‌تواند برای منطقه و جهان به وجود آورد ارائه کرد.

 رژیم صهیونیستی تلاش خود را برای افزایش فشار بر جمهوری اسلامی ایران به ویژه در سایه افزایش احتمال شکست ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا گسترش داده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید